Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
philsson skrev:jag letar också.![]()
så sant så sant.Carpe me skrev:Säg till om du hittar, miniblinkers vorre ju något det med, men 560:- paret, jojoköper jag hellre bensin för pengarna eller mer polermedel
![]()
Kurben skrev:Jag beställde ifrån louis.de där har dom blinkers e-godkända för 4.95 € styck. Mini alltså.. Med olika längd på armarna samt med olika toning på glas.
Godkända mini blinkers
Eller varför inte ett E-godkänt led baklyse modell mini? det här för 23.95 €
minibaklyse..
Dom har mycket billigt där frakten är även den billig cirka 20€ för jättepaket (beställde 8 blinkers, 2 baklysen, 2 minitutor, Ljuddämparull för 2 ljuddämpare, fotpinnar m.m m.m)
Kom inom några dagar, mycket bra service. Men så är dom ju bland dom största i tyskland.
philsson skrev:så sant så sant.men det är snyggt!.
![]()
Trodde inte originalen var så storaBeställde till min då jag inte hade några, men ack så fel jag hade!. finns väldigt billiga icke godkända minis annars som är fina för 200kr paret. kolla touring.se
Busaberg skrev:Köp ett original baklyse till en -06.Bild finns på www.husaberg.se
Kurben skrev:Jag beställde ifrån louis.de där har dom blinkers e-godkända för 4.95 € styck. Mini alltså.. Med olika längd på armarna samt med olika toning på glas.
Godkända mini blinkers
Eller varför inte ett E-godkänt led baklyse modell mini? det här för 23.95 €
minibaklyse..
Dom har mycket billigt där frakten är även den billig cirka 20€ för jättepaket (beställde 8 blinkers, 2 baklysen, 2 minitutor, Ljuddämparull för 2 ljuddämpare, fotpinnar m.m m.m)
Kom inom några dagar, mycket bra service. Men så är dom ju bland dom största i tyskland.
MotardFighter skrev:http://www.jofrab.se/commercePortal...visaBild=Ja&prislista=&rubrik=cro09Lampor&sk=
Tyvärr ingen bild men det ser bra ut i katalogen och det är billigt och godkänt!!!
Lika baklampa fast till KTM -04-05(som går att montera om man moddar lite)kostar runt 200:- komplett.Borde väl vara nåt liknande till Husaberg också.Ring Karlström och frågaCarpe me skrev:Ah, såg riktigt bra ut. Du råkar inte veta vad bakläppen med lyset kostar?
Busaberg skrev:Lika baklampa fast till KTM -04-05(som går att montera om man moddar lite)kostar runt 200:- komplett.Borde väl vara nåt liknande till Husaberg också.Ring Karlström och fråga![]()
KTM lampa på bilden.
Carpe me skrev:Vart kan man få tag på det? Hittar faktiskt inga på varesig karlströms eller lelles =/. Och inga överdyra lysen tack![]()
Morphed skrev:Här e mitt ufo diodlyse!! har ett nytt fäste till den som jag har blå eloxerat!
Carpe me skrev:happ då står 4 på listan, vart köpte du det och vad kostar det? E-godkännt?
Carpe me skrev:Villket av alla lysena är detta?
http://www.louis.de/_205e98541c77f4...hop/img450/10033747_880_04.JPG&TITLE=10033593
Och vad är det för skillnad på baklysena mer än priset?
Förstår inte ett ord av tyskan där.
Hur lång tid tar det att få grekkerna?
Om du har katalogen, kan du ta ett kort och klistra in här?
jag har acerbis lyckta med diodlampor. Det lyser anus!.. Dessutom ej E godkänt. men mycket snyggare än original. problemet är att jag ska reggbesiktiga och saknar original.Carpe me skrev:AH med då, nu får jag ju total beslutsångest.
D1ce: Hur starkt lyser blinkersarna?
Antar att baklyser lyser jävligt starkt iom att det är ett gäng led ljus?
philsson skrev:jag har acerbis lyckta med diodlampor. Det lyser anus!.. Dessutom ej E godkänt. men mycket snyggare än original. problemet är att jag ska reggbesiktiga och saknar original.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |