Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:Vad hände med hannez? Var det modererandet som tog knäcken på honom?
rimag skrev:Asså har dessa personer blivit kickade, eller bara lagt sporthojsurfandet på is?
t-rex skrev:Vad hände med hannez? Var det modererandet som tog knäcken på honom?

RocketQueen skrev:Ja, vart är Hannez???![]()
korvgubbe skrev:Han sa tydligen upp sitt medlemskap här eftersom han tyckte det var för jobbigt med alla jobbiga påhopp och dyl. p.g.a. modererandet..
tror bestämt Swedie skrev om det nånstans om jag inte minns fel.
korvgubbe skrev:Han sa tydligen upp sitt medlemskap här eftersom han tyckte det var för jobbigt med alla jobbiga påhopp och dyl. p.g.a. modererandet..
tror bestämt Swedie skrev om det nånstans om jag inte minns fel.
Man kan t.ex söka, eller fråga Saidas barnbarn. Jag använde sökmetoden och fann detta: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1196245&postcount=75Lartes skrev:Hur hittar man den tråden?

RocketQueen skrev:Jaha de har jag missat totalt! Va trist!
Om nån pratar med han får ni hälsa.
RQ
2fast4hjo skrev:
Coola Ola skrev:Eller www.cimf.se t.o.m. Verkar vara en mycket seriös och omfattande site.
startad av skövdebor 

Coola Ola skrev:Eller www.cimf.se t.o.m. Verkar vara en mycket seriös och omfattande site.
2fast4hjo skrev:startad av skövdebor
![]()

Victor skrev:Edit: Du menar såklart ert forum. Det är ju helt skogstomt men jag ser att HanneZ är medlem där. QUOTE]
Och där har du o RQ svaret på vart HanneZ är![]()

De var ju skitbra båda två.sgtpepper skrev:Jag också. Jag saknar även Hannez, två roliga profiler som försvann, trist.
kajlyl skrev:Okey, Hannez valde att lämna p.g.a att folk kritiserade honom.. tråkigt
men vad hände med Mingves och Silwer?!
Kommer ihåg alla men har ärligt talat inte ihåg att de lämnat![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |