Evil M
?
Jag, Mindraper, Phastilipuck, Mindrapers brorsa å Zandrah skulle gasa lite stubb idag och det gjorde vi. Mindraper körde Supermoto´s elaka Husa för han hade lånat ut sin till sin bror. Vi han lagom köra upp ett spår runt gärdet så fick Mindraper en grym hi sider(stava) å Supermoto´s hoj kasta av honom, Mindraper gjorde en snygg judo rullning men låg kvar, vi andra stanna å kolla läget å fråga hur det gick då sa Mindraper jag tror jag bröt fingret, tar av sig handsken frågar Phastilipuck om det är av och visar fingret, Phastilipuck: Det är tvär av! hem å hämta den rå grymma vw pickisen som var svår att köra på den nysladdade grusvägen på grund av dom hiskiliga 115hk, det sladda hej vilt i kurvorna innan vi kom fram till Mindraper som i sin tur fick åka till sjukan. Men det visade sig att fingret bara var ur led som tur var så nästa helg ska vi påt igen. Nu står Supermotos elaka hoj i mitt garage å myser över att han har sett till å skada ännu en person. Man kan riktigt se hur glad den är