Mindraper has don´it again! (nästan iaf)

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Jag, Mindraper, Phastilipuck, Mindrapers brorsa å Zandrah skulle gasa lite stubb idag och det gjorde vi. Mindraper körde Supermoto´s elaka Husa för han hade lånat ut sin till sin bror. Vi han lagom köra upp ett spår runt gärdet så fick Mindraper en grym hi sider(stava) å Supermoto´s hoj kasta av honom, Mindraper gjorde en snygg judo rullning men låg kvar, vi andra stanna å kolla läget å fråga hur det gick då sa Mindraper jag tror jag bröt fingret, tar av sig handsken frågar Phastilipuck om det är av och visar fingret, Phastilipuck: Det är tvär av! hem å hämta den rå grymma vw pickisen som var svår att köra på den nysladdade grusvägen på grund av dom hiskiliga 115hk, det sladda hej vilt i kurvorna innan vi kom fram till Mindraper som i sin tur fick åka till sjukan. Men det visade sig att fingret bara var ur led som tur var så nästa helg ska vi påt igen. Nu står Supermotos elaka hoj i mitt garage å myser över att han har sett till å skada ännu en person. Man kan riktigt se hur glad den är :crash

Bifogat

• smile.jpg
    smile.jpg
    100.1 KB · Visningar: 661
Jaa... Den däringa SuperMotor försökte lura på mig den där
dödsmaskinen...

Supermoto skrev:

Det står en husa till förfogande så fort du känner du kan köra igen :fakta
LV eller slicks eller cross eller isdäck beroende på läget. Säg bara till.

Fast det finns ju risk att jag lånar den ;)
om 2 veckor får jag kanske gå :squid

Hmm.. Det är inte första gången nå't så'nt här hänt. Husorna verkar inte vara så förtjusta i att byta ägare... Enmanscyklar är vad de är! Det är märkligt att inte pressen har fått upp ögonen för de här bestarna! Jag menar, ska de förbjuda pitbulls och annat som kan vara en fara för allmänheten så borde de ju snart förbjuda Husor också? Eller kräva speciallicens för att äga och framföra dem!?!?

:eek:

Jag är glad att Mindraper klarade sig OK den här gången, men tänk på att din egen Husa kan vara nog så svartsjuk, så hon kanske inte alls är så snäll som hon brukar nästa gång... :fakta

VA FAN :skrämd

Vad gör MIN hoj där :va

Borde inte den vara hemma i varma förrådet och dricka varm Shell Advance och äta filter....

Klart han lackar ur om inte husse får vara med och leka. Rätt åt cowraper :D

Nä'rå, skoja såklart bara. Krya på dig bubben :slicka

PS Nu såg jag på bilden :D Han står ju och flinar riktigt fint :tummenupp

Krya på dig, skönt att det inte var värre iaf!

Man ska akta sig för sekthojar, de har en förbannelse över sig.........

Citat Mindraper:

"Det här är ju som en helsjuk parodi!"
(precis efter att han fått av sig handsken å svurit litegranna över det krokiga fingret)

Vicken jävlans tur att d inte va brutet!

Ses på stubben nästa helg, då jag ska åka Phukeliphasts Honda! *tjooohooo* :banana :rock

Wheeliegirl skrev:
Men stackars kille! Ingen ände på eländet!! :-/

Vad säger man, börja köra KTM istället!! :tummenupp :fakta :D
För att enda sättet att få en highsider med en KTäääääääM är att köra med slicks på isen eller?? :notme

Ja, det var väl ungefär 74:e kraschen på ett halvår.

Supermoto och phasasphuk>> Tack för lånet av prylarna!
Mindraper>> Tack brorsan för lånet av Busabergen. Nog lika bra att du ger den till mig. Då lever nog både Den och och Du längre! ;)

Zwamp

"174 blås med Busan"

Aaah, höll nästan på att glömma helgens bilder!

Phastasphuk finjusterar hojen.

Bifogat

• xchrilleboj.jpg
    xchrilleboj.jpg
    42.2 KB · Visningar: 457
Brorsans finger är rån-bög-mördat.

Visade sig som tur var senare bara vara ur led...

Bifogat

• xfingerrape.jpg
    xfingerrape.jpg
    37.5 KB · Visningar: 441
Zwamp skrev:
Aaah, höll nästan på att glömma helgens bilder!

Phastasphuk finjusterar hojen.
Mouhahahaaaaaaaaaaaaa :D

Fan, jag skulle ju få vara med och "justera" :mad:

Fingerfuck

Tja!
Ni kan tro att jag blev lättad när läkaren sa att det bara var ur led. När jag såg fingret först så tänkte jag bara: jaha, NU IGEN!!!
Såg riktigt äckligt ut med benpipa som var på väg ut o övre delen av fingret pekandes i övernaturlig vinkel. Lite bedövning o röntgen (bilder kommer imorgon) så var det dags för farbror doktorn att dra lilla fingret rätt. Han tog på sig de härliga gummihandskarna o sa åt mig att slappna av. Sen tog han i utav bara :p Klick så satt det på plats igen. Gjorde faktiskt inte ens ont. Lite tejp ihop med ringfingret sen fick jag gå hem. Jag nästan sjöng o dansade på väg hem så otroligt lättad över att inte vara bruten igen.
Stubb-bus till helgen igen det lovar jag!
//m
Fingret på väg hem:

Bifogat

• uppfuckat finger.jpg
    uppfuckat finger.jpg
    10.1 KB · Visningar: 421
Last edited:
Re: Fingerfuck

mindraper skrev:
Tja!
Ni kan tro att jag blev lättad när läkaren sa att det bara var ur led. När jag såg fingret först så tänkte jag bara: jaha, NU IGEN!!!
Såg riktigt äckligt ut med benpipa som var på väg ut o övre delen av fingret pekandes i övernaturlig vinkel. Lite bedövning o röntgen (bilder kommer imorgon) så var det dags för farbror doktorn att dra lilla fingret rätt. Han tog på sig de härliga gummihandskarna o sa åt mig att slappna av. Sen tog han i utav bara :p Klick så satt det på plats igen. Gjorde faktiskt inte ens ont. Lite tejp ihop med ringfingret sen fick jag gå hem. Jag nästan sjöng o dansade på väg hem så otroligt lättad över att inte vara bruten igen.
Stubb-bus till helgen igen det lovar jag!
//m
Fingret på väg hem:

Hmm, du kanske ska ta det lite lugnt i början efter din skada Stubbraper. Med den här takten så har du brutit det mesta framåt jul.

Hoppas att du överlever så länge att du hinner testrape:a min 500:a som jag lovat dig. :crash

Vad säger man, börja köra KTM istället!!

och vad skulle det göra för någon skilnad om man inte ens kan köra

skojade bara !!

Fingerfuck 2

Hmm, undrar om det verkligen ÄR ur led...

Bifogat

• uppfuckat finger 3.jpg
    uppfuckat finger 3.jpg
    128.8 KB · Visningar: 251
Sluta överdriva.
inget man inte kan fixa själv med skruvstäd och gummiklubba!
:crash

devetdu skrev:
Sluta överdriva.
inget man inte kan fixa själv med skruvstäd och gummiklubba!
:crash
Just det :fakta
Man eller mus bubben lilla??? :D

Gjorde det ont? För du vet att "om det inte gör ont är det inte brutet!!!" Sa ju en vis man en gång :p

Last edited:
Dragit i "garaget" på vintern? Såg lite glest ut. :skrämd

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25