Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rookie skrev:Har inget svar men passar på att fråga i en hyfsat lämplig tråd...sådana hemmagjorda dubbningar...pallar slangen för det?
Du måste mena 13mm?Xr_Sebbe skrev:Dom går inte igenom däcket helt 1,3 milimeter in, men ska tejpa för säkeretsskull
philsson skrev:du har missat en skruv![]()
1000st sa du?. Tycker det ser fint ut. Har för mig bara att man skulle försöka hålla antalet till samma på bak och framdäck?![]()
philsson skrev:Du måste mena 13mm?
Xr_Sebbe skrev:Efter 3 timmars slit av att sätta i 1000 borr-skruv
från biltema för 100kr
tror ni att det kommer att funka?![]()
![]()
DJM skrev:kommer gå åt helvete,, det funkar inte sådär med skruvskallar. Köp riktiga endurodubb istället.
Pebl skrev:Kommer funka en stund, sedan blir skallarna runda och fästet om möjligt ännu sämre än utan dubb och du kommer klia dig i skallen och fråga dig om det var värt allt jobb....
-Såvida du inte får punka efter 5minuter vill säga....
kowal skrev:hoppas det håller!!! Om inget annat så har du ju lärt dig en läxa![]()
philsson skrev:ut och provkör nu innan nyår när jag dubbar mina likadant så jag vet hur det är. Tråkigt att sitta i 3 timmar och sabba ett par däck till ingen nytta.![]()
oFFkeFF skrev:En kort stund i skogen, om du limmat dem..
TOKER skrev:Skruven sitter ju åt fel håll det där kommer inte greppa så bra!!!
Gör om gör rätt![]()
Närå, farsan har kört sånna i traktordäcken hela sommaren. 110hk 550nm 8ton med hydrauldrift. Blir ett jäkla ryck när man tvärskruvar på med den, men dubben sitter kvar.oFFkeFF skrev:En kort stund i skogen, om du limmat dem..
helt underbart men han kanske inte slirar så mycket som man gör med hojen?Olof Eriksson skrev:Närå, farsan har kört sånna i traktordäcken hela sommaren. 110hk 550nm 8ton med hydrauldrift. Blir ett jäkla ryck när man tvärskruvar på med den, men dubben sitter kvar.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |