Mina ex ! (Gridgirls)

bsajanne skrev:
Hej. Vet du att svenska killar numera går efter brunetter. De vill kunna prata med dem åxå...! :Bugar
Nåja, jag tycker att de är snygga att se på men vet inte om det går att kommunicera på nåt vettigt sätt. De kanske bara förstår mig om jag stönar??? :dummer

Man skall ju inte dra alla över en o samma kam. Jag har inga problem med gridgirls. Jag är bara nyfiken på vad de tjänar.
Men när vi har haft såna här diskussioner uppe förut brukar en del tjejer genast vara på hugget. [Ja, jag var det förut, inte längre]

Alla tjejerna var skitsnygga och har fina kroppar, många av dem vältränade. (Nu ska vi se hur många som missuppfattar det här till nåt negativt...)

denna är rätt läcker också (ifrån alpinestars.com)
chick.jpg

Emmi skrev:
Alla tjejerna var skitsnygga och har fina kroppar, många av dem vältränade. (Nu ska vi se hur många som missuppfattar det här till nåt negativt...)

Komplimanger är det väll inget fel på?

bilden längst ner till höger är iaf tagen på banan i valencia....

Är resturangbygnaden man ser till vänster i bakgrunden (där har jag käkat tillsammans med en stor del av GP-förarna 2000)...

KalleKulspruta skrev:
denna är rätt läcker också (ifrån alpinestars.com)
chick.jpg

Komplimanger är det väll inget fel på?
JO, tydligen, för senast jag gav komplimanger om en tjej blev det ett jävla liv där mitt jobb diskuterades hejvilt och bilder låg uppe.

DwD skrev:
jag håller med, fy fan hur det ser ut med tjejjer som är smala pga att dom inte äter, blir lösfläsk över hela kroppen på dom,

det är musklerna som gör figuren på kroppen och fläsket som gör hur bra det syns

Word!! :fakta

Ravetrancer skrev:
o va fan vi du om hur mycket dom äter då????

Eftersom jag är träningsnarkoman o läser de mesta i kost/tränings tidningar/böcker så får man reda på sånt, plus att jag har tagit på alldeles för många såna kvinnokroppar så jag är halvsäker. Hur många gånger har du hört en tjej säga att hon dragit ner lite på kolhydrat intag o ökat protein intag o samtidigt hållit kvar intaget av fett. Väldigt sällan, istället säger dom att dom slutat äta fett o kålisar vilket leder till minskad fettförbränning, utebliven menstruation mm mm... Läs fakta tjejer innan... säger inte att alla tjejer slutar äta men merparten gör de, iaf av de jag sett... Kanske bara är så här i V-vik.. :yoparty

Plelle skrev:
Eftersom jag är träningsnarkoman o läser de mesta i kost/tränings tidningar/böcker så får man reda på sånt, plus att jag har tagit på alldeles för många såna kvinnokroppar så jag är halvsäker. Hur många gånger har du hört en tjej säga att hon dragit ner lite på kolhydrat intag o ökat protein intag o samtidigt hållit kvar intaget av fett. Väldigt sällan, istället säger dom att dom slutat äta fett o kålisar vilket leder till minskad fettförbränning, utebliven menstruation mm mm... Läs fakta tjejer innan... säger inte att alla tjejer slutar äta men merparten gör de, iaf av de jag sett... Kanske bara är så här i V-vik.. :yoparty

Mm när ska folk fatta. En smal kropp betyder inte en snygg kropp!

\Masonit

Bikerbitch skrev:
Komsiii komsii. Snart dyker alla diskussioner upp hurvida dessa tjejer bara är offer för mansvärlden och att de måste få uppmärksamhet på något sätt..jada jada.

Undrar hur mycket såna här töser tjänar egentligen, det är jag nyfiken på!
Vad de tjänar? Förmodligen fina hotellrum, gratis champange efter racen, bästa platserna i depån (får ju tillochmed springa på banan) och säkert en slant till.

Betydligt mer än alla tjejer som hänger i depån överallthelatiden här i sverige och i utlandet som bara vill vara med och titta...

mr_rockster skrev:
Vad de tjänar? Förmodligen fina hotellrum, gratis champange efter racen, bästa platserna i depån (får ju tillochmed springa på banan) och säkert en slant till.
Betydligt mer än alla tjejer som hänger i depån överallthelatiden här i sverige och i utlandet som bara vill vara med och titta...

Jag fick också springa på banan samt i depån under Sm.et i RR, men jag tjänar inte ett dugg tyvärr. Inge fel på att bara titta heller, vad har man för val om man inte får köra själv?

mr_rockster skrev:

Är det inte "vanliga" modeller som hyrs in av modellargenturer, i så fall är nog lönen väldigt varierande.......Ni som skall besöka ett race i Europa kan väl få i uppdrag att ta reda på det åt oss...

En del är rätt snygga. Men jag är van vid bättre :)

Emmi skrev:
JO, tydligen, för senast jag gav komplimanger om en tjej blev det ett jävla liv där mitt jobb diskuterades hejvilt och bilder låg uppe.

Har du länk dit?
Förstår inte varför de skulle tycka nått sådant var fel.

Masonit skrev:
Mm när ska folk fatta. En smal kropp betyder inte en snygg kropp!

\Masonit

Öhh, jo... :va En vältränad e det jag tycker e snyggast, men smala tjejer med lååånga ben (o snygg rumpa) o smal midja e jätte snyggt :tummenupp

.../Yoshi

Back