Mina bilder från Rörken 030616

Tom Byron skrev:
INga Moppebilder ju :( ........... diskriminering :D

Annars var de fina.........

Jag har knäppt några på "mopparderna" :crash

Ser dock knappt skillnad på dem.. Hur känner jag igen dig/din hoj?
 
Rigge skrev:
Hehe.... bara undrade lite allmänt, men om vi säger såhär då: Får du stryk? Fast det jag egentligen undrar va om västarna, surt att åka 20 mil utan att få köra ju.

Låt oss nöja oss med att säga att folk har högst olika kvalitet i sin körning. Ang västarna så bör man vara där i god tid om man inte vill vänta på nån som har ledsnat på att köra.
 
Fina bilder pingvinen! :tummenupp Det var fin åkning igår, men på nåt sett var det roligare att köra fort med den gröna skylten på ryggen :rolleyes: :crash Men, allt annat är ju bara sååå mycket roligare med lappen i innerfickan! :D
 
Rigge skrev:
Störande av tråd: Hur är det, är det svårt att få tag på västar? Man blir ju sugen på att åka nu ju. Det verkar vara lite folk som jag inte sett där, är dom snabba?
En j-a massa föråkare med västar :D
 
Kryptonit skrev:
Jag har knäppt några på "mopparderna" :crash

Ser dock knappt skillnad på dem.. Hur känner jag igen dig/din hoj?

Min hoj e svartsilver, hjälmen e svartsilver med hajfena(!) :bow :bow Dessutom e jag snabb (yeah, right)
 
Wow - kanonbra bilder som vanligt.

Det syns att flera har höjt sig ganska så reelt - jättebra..
Tänk, hur bra det var att sitta i kyrkan och lysna på pastorens skolavslutningstal :( , när det var "Ring Rörken"

Vi ses nästa vecka :squid
 
Penguin skrev:
Mjae, nästan rätt. Han har västen "frakobam". :fakta

Men låt gå då. Priset är som sagt valfritt.

:tummenupp för bilderna!

Jag hittade också felet! (Det stod inget om att man behövde vara först.) Jag väljer din hoj!
 
Sphyrna skrev:
:tummenupp för bilderna!

Jag hittade också felet! (Det stod inget om att man behövde vara först.) Jag väljer din hoj!
Apapap! JAG var först och får välja. Jag väljer din hoj! :crash


Edit: Jag kan istället välja en utförlig beskrivning på hur jag förbättrar kurvtagningen med Hulken...
 
Last edited:
peefell skrev:
Fina bilder pingvinen! :tummenupp Det var fin åkning igår, men på nåt sett var det roligare att köra fort med den gröna skylten på ryggen :rolleyes: :crash Men, allt annat är ju bara sååå mycket roligare med lappen i innerfickan! :D

Så fort man förmådde med ett brölande apelsinfärgat i ryggen :D
 
Penguin skrev:
Jag ljög tydligen när jag sa att Tinatjejen inte hade fastnat på bild. Här leder hon tåget genom S-böjarna:

Ja, man måste ju visa pojkarna hur det ska gå till *host* :rolleyes: :rodnar

Gick ju iaf lite bättre på slutet, alltid en tröst..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top