Affe_R1
Sporthojsnörd
Det är ett skämt sedan tidigare.... orkar inte förklaraTom Byron skrev:Går det fortare då?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett skämt sedan tidigare.... orkar inte förklaraTom Byron skrev:Går det fortare då?![]()
Tom Byron skrev:INga Moppebilder ju........... diskriminering
![]()
Annars var de fina.........
Rigge skrev:Hehe.... bara undrade lite allmänt, men om vi säger såhär då: Får du stryk? Fast det jag egentligen undrar va om västarna, surt att åka 20 mil utan att få köra ju.
Kryptonit skrev:Jag har knäppt några på "mopparderna"![]()
Ser dock knappt skillnad på dem.. Hur känner jag igen dig/din hoj?
Penguin skrev:Peefell utnyttjar hela banan och nästan lite till! Så går det när man släpper styret hela tiden. Köp en radfyra som inte vibrerar så!![]()

En j-a massa föråkare med västarRigge skrev:Störande av tråd: Hur är det, är det svårt att få tag på västar? Man blir ju sugen på att åka nu ju. Det verkar vara lite folk som jag inte sett där, är dom snabba?
Kryptonit skrev:Jag har knäppt några på "mopparderna"![]()
Ser dock knappt skillnad på dem.. Hur känner jag igen dig/din hoj?
Dessutom e jag snabb (yeah, right)Penguin skrev:PS! Den som hittar felet på bilden vinner valfritt pris!


farmerlip skrev:Väst 7, 2-taktaren![]()
Tom Byron skrev:Min hoj e svartsilver, hjälmen e svartsilver med hajfena(!)![]()
Dessutom e jag snabb (yeah, right)
Kryptonit skrev:

Kryptonit skrev:

JoS skrev:11'an är spegelvänd.
Vad vinner jag, vad, vad ,vad?!?!?!?!?!![]()
Penguin skrev:Mjae, nästan rätt. Han har västen "frakobam".![]()
Men låt gå då. Priset är som sagt valfritt.
Apapap! JAG var först och får välja. Jag väljer din hoj!Sphyrna skrev:för bilderna!
Jag hittade också felet! (Det stod inget om att man behövde vara först.) Jag väljer din hoj!

farmerlip skrev:Väst 7, 2-taktaren![]()
peefell skrev:Fina bilder pingvinen!Det var fin åkning igår, men på nåt sett var det roligare att köra fort med den gröna skylten på ryggen
![]()
Men, allt annat är ju bara sååå mycket roligare med lappen i innerfickan!
![]()
Penguin skrev:Jag ljög tydligen när jag sa att Tinatjejen inte hade fastnat på bild. Här leder hon tåget genom S-böjarna:
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |