Backblade skrev:2202159Jag blev av med kortet en gång...
... men nu har du det igen

Gäller att behålla det nu då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Backblade skrev:2202159Jag blev av med kortet en gång...
Mi-Ni skrev:2202236... men nu har du det igen
Gäller att behålla det nu då...
Älskade ängelElla skrev:2202095Stackare!!! Det blev verkligen ingen höjdarhelg för dig! Skönt att du kom hem välbehållen i alla fall!![]()
Jag bröt ihop i alingsås... vet inte om jag skrev det.... men som sagt... spiken i kistan var nog när sista polisen kom där på natten och ställde frågan "mår du bra?"Skrutten skrev:2201365Men gubben då...Låter som om att det inte kan bli mycket värre. Hade nog fan brutit ihop för mindre.
Men ser man det positivt så kan det ju bara bli bättre nu!![]()
Ja, nu kan det inte gå sämre känns det somMi-Ni skrev:2202073Shit, jag grinade nästan när jag läste ditt inlägg.
Nu har du väl åkt på all jävulskap för en bra framtid!
Nästa gång vi ses ska du få en![]()
sharpedge skrev:2239115Så, då har domen fallit (men kan överklagas fortfarande)...
2 månader blev detså först efter 29 juli får jag köra igen....
JappsÖrnie skrev:2245957roligt att poliserna alltid där de inte behövs och vice versa![]()
Japps, har redan fått brytet och bygger upp mig inför att kunna köra när kortet kommer tillbaka...peter R1 skrev:2249594Ojj vicken helg alltså, klarar man mycket mer än så?? LIDANDE är vad det är
bara o bryta ihop o komma igen!!
jupps, ringde vägverket och dom kommer skicka papper innan spärrtiden är slut där jag får skicka in ny bild osv. Men jag får köra fr o m den 30/7 om jag har leg med mig om jag inte fått körkortet då.=Drex= skrev:2254030Med den korta spärrtiden så gör dom väl inte ett nytt kort? eller..?
=Drex= skrev:2254030Med den korta spärrtiden så gör dom väl inte ett nytt kort? eller..?
sharpedge skrev:2248972Japps![]()
shit happens som sagt var...
Men vafan, jag körde för fort och polisen såg detOch jag får tillbaka kortet snart ju... surt bara att inte kunna åka med vänner nu under den varma sommaren...
men jag hinner få kortet innan gbg-kalaset iaf![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |