Min underbara helg

Ella skrev:
2202095 Stackare!!! Det blev verkligen ingen höjdarhelg för dig! Skönt att du kom hem välbehållen i alla fall! :)
Älskade ängel :) som sagt, tack för den hjälp du kunde ge mig i Uppsala. T o m nämnt dig i bloggen jag har --> skarpkant.blogspot.com :D Stort tack och en STOOOOR Kram!!!!

Skrutten skrev:
2201365 Men gubben då... :( Låter som om att det inte kan bli mycket värre. Hade nog fan brutit ihop för mindre.

Men ser man det positivt så kan det ju bara bli bättre nu! :rolleyes:
Jag bröt ihop i alingsås... vet inte om jag skrev det.... men som sagt... spiken i kistan var nog när sista polisen kom där på natten och ställde frågan "mår du bra?"

Mi-Ni skrev:
2202073 Shit, jag grinade nästan när jag läste ditt inlägg.
Nu har du väl åkt på all jävulskap för en bra framtid!
Nästa gång vi ses ska du få en :krama
Ja, nu kan det inte gå sämre känns det som :D

Tack även för alla uppmuntrande inlägg ni andra :)
Får se hur jag löser det här med körkortet... kommer iaf försöka få ner tiden. 10 års prickfri körning måste ju betyda något iaf

Last edited:
Faan, kan inte sluta tänka på vad attans synd det är om dej, även om det till viss del är självförvållat.
Själv är jag noga med att inte köra så fort att jag kan mista kortet eftersom jag inte klarar mej utan min hoj.
Tja, vad säget man, krya på dej? :confused:

Huuuuuga! Shit vilken dag. Kan inte göra annat än att lida med dig :(

Så, då har domen fallit (men kan överklagas fortfarande)...

2 månader blev det :( så först efter 29 juli får jag köra igen....

sharpedge skrev:
2239115 Så, då har domen fallit (men kan överklagas fortfarande)...

2 månader blev det :( så först efter 29 juli får jag köra igen....

Ameh!

Jag som kommer ner den 1.a juli !! !!

Örnie skrev:
2245957 roligt att poliserna alltid där de inte behövs och vice versa :7peta
Japps :)

shit happens som sagt var...
Men vafan, jag körde för fort och polisen såg det :D Och jag får tillbaka kortet snart ju... surt bara att inte kunna åka med vänner nu under den varma sommaren...

men jag hinner få kortet innan gbg-kalaset iaf :)

peter R1 skrev:
2249594 Ojj vicken helg alltså, klarar man mycket mer än så?? LIDANDE är vad det är

bara o bryta ihop o komma igen!!
Japps, har redan fått brytet och bygger upp mig inför att kunna köra när kortet kommer tillbaka...

Däremot undrar jag.. kan man skicka in nytt kort på sig till vägverket innan man ska få tillbaka kortet så det inte tar ytterligare veckor efter att man ska ha körkort?
Annars så är ju straffat längre än det föreskrivna.

Tex, jag ska enligt länsstyrelsen få tillstånd att köra igen den 29 juli, men inte utan körkort, det lär ju dröja minst 2 vekor innan mitt nya körkort kommer?

=Drex= skrev:
2254030 Med den korta spärrtiden så gör dom väl inte ett nytt kort? eller..?
jupps, ringde vägverket och dom kommer skicka papper innan spärrtiden är slut där jag får skicka in ny bild osv. Men jag får köra fr o m den 30/7 om jag har leg med mig om jag inte fått körkortet då.

=Drex= skrev:
2254030 Med den korta spärrtiden så gör dom väl inte ett nytt kort? eller..?

Länsstyrelsen bränner dessvärre kortet rituellt, under märkligt dansande och sjungande gamla indianska sånger.

Det gjorde de i allfall med mitt. Det roligaste av allt var nog att stå 40 minuter i kö vid en sån där takortapparat, och sedan betala nån extra hundralapp eller nåt sånt för det nöjet....

sharpedge skrev:
2248972 Japps :)

shit happens som sagt var...
Men vafan, jag körde för fort och polisen såg det :D Och jag får tillbaka kortet snart ju... surt bara att inte kunna åka med vänner nu under den varma sommaren...

men jag hinner få kortet innan gbg-kalaset iaf :)

GBG kalaset är helt klart det viktigaste på hela året :hihi

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...