HeppHepp202
Lite längre
- Gick med
- 17 May 2007
- Hoj
- ZX12R, Honda Nv Custom, Duke II 640, KTM SM 625, Kawa 250 Cross, ZX130R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller så kan man ha en "garageöppnare" på hojen.
Då kan inte lasern mäta farten....
förklara nu vad har den för funktion, varför kan inte lasern mäta farten![]()
![]()
En pryl jag köpt som ska slå ut lasern, kan även köpa tillbehör som T.e.x öppnar garegeporten.
Företaget som säljer pröjsar mina böter om jag får några.
Hoppas det funkar tror knappast han pröjsar mina taxiresor om det inte funkar...![]()
Lite offtopic men...hävda aldrig att din hastighetsmätare visade 125 eller 135 eller vad som helst. Det kan ALDRIG lindra. Den enda effekt det kan få är att de mäter upp din hastighetsmätare och bötfäller dig för det om den visar för lite.
Jag brukar inte vara gnällig men spara mig dina fåniga kommentarer.
Faktum är att jag är säker på att min hastighetsvisare visade under 140 men kan som sagt ha en felaktigt visande mätare. Sen vet jag ju inte exakt när dom mätt min hastighet. Dessutom ska vi komma ihåg att poliser oxå är människor med känslor, olika smak och även fördomar. Precis som du och jag!
Förövrigt så finns dom där reglerna som du tycker jag försöker bända på av en anledning och om dom nu inte följs så anser jag att man inte ska bli dömd för det.
Låt den som inte syndat kasta första stenen!
...nånting..nånting... .. speedohealer ...............
Här redogör CHROLO för vad som gäller.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2945552&postcount=130
Synd...kan bara säga att jag har varit av med kk 4 gånger och det suger,

..Vilket den givetvis inte ska göra och jag har aldrig stött på någon som visar för lite!
är jag helt tappad om ja undrar vad en speedohealer är för nått nu då ?![]()

Jag har fått ner från 2 till 1 månad genom att min dåvarande chef skrev att jag var ångerfull men samtidigt verkligen behövde mitt körkort eftersom jag skjutsade mycket viktiga personer på jobbet och så.![]()
OBS! Detta var år 2000, det var innan det var jag som var viktig och fick skjuts. OBS!
Men i alla fall, det var inte för hastyighet utan annan vårdslöshet men så var det i alla fall.
Apropå ämnet så fick jag min första svenska fortkärningsbot á 2400 i morse. Nyköpingspolisen är verkligen så nitisk som de har rykte om. Men, jag räknade snabbt ut att under mina 10 år med körkort så blir det bara 20kr/mån för att ständigt välja själv, klart värt.
Och apropå "Sporthojsrasism" så hörde jag snutt fitan i morse säga till kollegan att "jaha, bara fina bilar idag" så de är nog s.k. rasister gente allt möjligt de där gamla getskinnen. Dessutom märker man att man kommit en bit från civilisationen när snutten tycker man har "fin bil" för att man har en 3 år gammal SAAB.
Men visst, det är ju värt att parkera som man vill och köra som man vill så man ska inte klaga. Men att bli av med körkortet är oacceptabelt, kör snyftisar 'til you die. En sak som var fin med brevet jag hade (tror jag) var att arbetsgivaren:
1. Skrev att de starkt tog avstånd från mitt förkastliga beteende
2. Lät sekreterare skriva ut brevet "enligt uppdrag" så det såg ut som han var högre chef än han var
3. Brevpapper från ett av världens största företag hjälper nog mer än om det är Leffes Bygg som handskriver
Kör hårt, outlaw 4-ever!!!!!!!!!!111111111111
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|