SimmPsi
Klysmafili e Najs!
Nu ryker 125an för här är killen som klara uppkörningen idag för Mellan-Mc
Kan man bli gladare än jag just idag? Delar glädjen med de andra som körde upp idag och klara det. Var en i gruppen som kugga...
Hårt slag..men det kommer nog lösa sig det där
Min perfekta dag började 05.05 när mobilens påminnesle "KLIV UPP FÖR HELVETE" tutade så sött
Så var det bara o kliva upp och tänka på allt om trafik..
Slunga i mig en tallrik gröt (måste ju hålla igång
) Så bar det iväg till V:ås kl 06:00 och väl framme vid Rolands Trafikskola så blev det lite frukost med körledarn
sen så åkte vi till Halkbanan och tränade lite smått, det gick bra och så åkte vi iväg en sväng för att köra nån vänstersväng på landsväg, när vi sen åkte tillbaka så svängde det ut en MC i korsningen framför och jag kännde igen hojen och kläderna...Självaste Dr.Snuggles, uppkörningens boss
Dom bestämmde utan mig att jag skulle börja på manöverbanan och jag sa inte så mycket utan skaka iväg till hojen och det gick galant!!!
Sen var det näste man och det gick bra fick vänta ett tag.ble vsist ut i trafiken men så kom dom tillbaka och kompisen hade ett stortleende när dom prassla med papprerna.HAN var godkänd!!!
..men så när jag insåg att DET ÄR JU MIN TUR!!!
Drar på mig den där fina Hanniball mössan och ställer in. sen bär det av på krokvägar och mycket stads körning. kommer tillbaka till Vägverket och sanningens ögonblick är här..spänningen steg och jag tyckte jag hörde virvlande trummor och likt Arnold klev han av hojen med en iskall blick...jag skaka mig fram till han och hans hårda T3 look mjuknade upp och sa att jag var godkänd
och sa -Det lider väl inte du av
Sköt om dig och kör försiktigt nu
Lyckan var oberskrivlig
Nu är det bara hojen som fattas!!
(P.S nån som vill köpa en Suzuki RG?
D.S)
Ha det kanon gott folk!Jag ska iväg och fira nu!!GoCart banan här kommer jag!!

Min perfekta dag började 05.05 när mobilens påminnesle "KLIV UPP FÖR HELVETE" tutade så sött

Sen var det näste man och det gick bra fick vänta ett tag.ble vsist ut i trafiken men så kom dom tillbaka och kompisen hade ett stortleende när dom prassla med papprerna.HAN var godkänd!!!

och sa -Det lider väl inte du av

Nu är det bara hojen som fattas!!
(P.S nån som vill köpa en Suzuki RG?

Ha det kanon gott folk!Jag ska iväg och fira nu!!GoCart banan här kommer jag!!