Min stora dag!!!

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Nu ryker 125an för här är killen som klara uppkörningen idag för Mellan-Mc :cool: Kan man bli gladare än jag just idag? Delar glädjen med de andra som körde upp idag och klara det. Var en i gruppen som kugga...:( Hårt slag..men det kommer nog lösa sig det där :tummenupp

Min perfekta dag började 05.05 när mobilens påminnesle "KLIV UPP FÖR HELVETE" tutade så sött :brynad Så var det bara o kliva upp och tänka på allt om trafik.. :p Slunga i mig en tallrik gröt (måste ju hålla igång :D ) Så bar det iväg till V:ås kl 06:00 och väl framme vid Rolands Trafikskola så blev det lite frukost med körledarn :crash sen så åkte vi till Halkbanan och tränade lite smått, det gick bra och så åkte vi iväg en sväng för att köra nån vänstersväng på landsväg, när vi sen åkte tillbaka så svängde det ut en MC i korsningen framför och jag kännde igen hojen och kläderna...Självaste Dr.Snuggles, uppkörningens boss :eek: Dom bestämmde utan mig att jag skulle börja på manöverbanan och jag sa inte så mycket utan skaka iväg till hojen och det gick galant!!! :tummenupp

Sen var det näste man och det gick bra fick vänta ett tag.ble vsist ut i trafiken men så kom dom tillbaka och kompisen hade ett stortleende när dom prassla med papprerna.HAN var godkänd!!! :cool: ..men så när jag insåg att DET ÄR JU MIN TUR!!! :skrämd Drar på mig den där fina Hanniball mössan och ställer in. sen bär det av på krokvägar och mycket stads körning. kommer tillbaka till Vägverket och sanningens ögonblick är här..spänningen steg och jag tyckte jag hörde virvlande trummor och likt Arnold klev han av hojen med en iskall blick...jag skaka mig fram till han och hans hårda T3 look mjuknade upp och sa att jag var godkänd
och sa -Det lider väl inte du av ;) Sköt om dig och kör försiktigt nu :rock Lyckan var oberskrivlig :bow

Nu är det bara hojen som fattas!!

(P.S nån som vill köpa en Suzuki RG? :D D.S)

Ha det kanon gott folk!Jag ska iväg och fira nu!!GoCart banan här kommer jag!! :fakta :slicka

gratulerar! hoppas att det blir en bra vintersäsong!! :crash
Nää nu ska vi inte vara sånna!

:tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...