Min skithelg

oFFkeFF skrev:
och ändå vågar du dig inte ut på banan :va
Ska jag ännu en gång tala om att jag inte vill ge ARC mina surt förvärvade slantar för en dåligt genomförd tävling? Hög startavgift+låg motivation+landskamp i volleyboll=inget race! Enkel matte :kocko

Nr:18 skrev:
Ska jag ännu en gång tala om att jag inte vill ge ARC mina surt förvärvade slantar för en dåligt genomförd tävling? Hög startavgift+låg motivation+landskamp i volleyboll=inget race! Enkel matte :kocko

Ok det var där skon klämde....

Inte våga rejsa = fjolla = enkel matte :rolleyes:

Se till att ta dej i mål ett enda rejs i år så kan du snacka tufft sedan...

Åtminstone enligt mig är det betydligt hårdare att vara med och inte komma i mål än att sitta hemma och sätta snabba varv i soffan....

Oj, oj, oj...

Vad var det för pinbult som gick sönder så att det bröjade läcka vatten? Vad kan ha hänt när det sade "klonk"? Det låter som det blir för mycket att hålla i huvudet för att få cykeln att fungera. Bedrövligt...

Chris Ash skrev:
Åtminstone enligt mig är det betydligt hårdare att vara med och inte komma i mål än att sitta hemma och sätta snabba varv i soffan....
Jag satt inte hemma på hela dagen varken i lördags eller söndags.

Nyteknik skrev:
Oj, oj, oj...

Vad var det för pinbult som gick sönder så att det bröjade läcka vatten? Vad kan ha hänt när det sade "klonk"? Det låter som det blir för mycket att hålla i huvudet för att få cykeln att fungera. Bedrövligt...

En pinnbult till toppen, gick av precis i nederkant av muttern.
Ja, det blev lite för stressigt i helgen tyvärr, mycket strul och tyvärr ingen mekaniker med mig, lätt hänt att viktiga saker inte hinns med, som att kolla att allt sitter ihop som det ska.
Tändstiftet kan man ju tyvärr inte göra något åt, men avgasportarna skulle jag nog kollat noga..

Nyteknik skrev:
Oj, oj, oj...

Äh, sluta nojja dig. Saker går sönder, din hoj kommer att gå sönder. Vänj dig vid tanken och koncentrera dig på det du kan göra något åt.

Chris Ash skrev:
Äh, sluta nojja dig. Saker går sönder, din hoj kommer att gå sönder. Vänj dig vid tanken och koncentrera dig på det du kan göra något åt.

Dessutom var det första racehelgen, det var strul för rätt många tyvärr, det brukar bli bättre när man kommit igång, och testat ut allt under säsongen.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026