Nyteknik
Bannad
oFFkeFF skrev:Det är viktigt, men det hjälper tyvärr inte mot pinnbultar som går av..
När en sådan enkel detalj som en pinnbult plötsligt går av och orsakar DNF framstår ju hela hojen som ett potentiellt och ögonblickligt haveri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Det är viktigt, men det hjälper tyvärr inte mot pinnbultar som går av..
Nyteknik skrev:När en sådan enkel detalj som en pinnbult plötsligt går av och orsakar DNF framstår ju hela hojen som ett potentiellt och ögonblickligt haveri.![]()
Chris Ash skrev:Var glad att det är enkla och små detaljer och inte som fyrtaktshaverier....![]()

Chrille skrev:Jepp, ett klart och tydligt fall av MINDRE DNF än när jag sköt ventilerna på Falken. Herrejävvlar vad jag DNF'ade där!
Nyteknik skrev:När en sådan enkel detalj som en pinnbult plötsligt går av och orsakar DNF framstår ju hela hojen som ett potentiellt och ögonblickligt haveri.![]()
Don Quixote skrev:Ta nu inte på dig äran för detta stordåd. Vad jag minns hade du inte ens fått på dig skinnstället när dom ventilerna gick i graven.![]()
Chrille skrev:Jepp, ett klart och tydligt fall av MINDRE DNF än när jag sköt ventilerna på Falken. Herrejävvlar vad jag DNF'ade där!![]()
Chris Ash skrev:Vad är det med er dieselfanatiker? Vad råkar du helst ut för? Knäckt pinnbult eller skjutna ventiler? Vem tror du fick slå sönder flest spargrisar?
Chrille skrev:4000 kronor på 3 år.(Ryktet om min ventilsallad är betydligt överdrivet)
Och ett lamellpaket på sexhundran så 6000 spänn är korrekt total.
Det var tre säsonger med intensiv rookie-körning.
Vad har din hunnratjufemma kostat hitills i spräckt cylindrar o tunn nickasil?
oFFkeFF skrev:Racers är konstant på gränsen, på nästan allting.

Nr:18 skrev:Ska bli kul att se om blåröksrookisarna tycker likadant i slutet på säsongen.....![]()
Nordgren skrev:.... Och som du märker om du kommer på nästa SM så blir vi bara fler också.
Chrille skrev:Och DET är jävligt skoj!
Chris Ash skrev:Det kan vi väl enas om iaf!
...
Chris Ash skrev:Nä....
Märkte du hur tråkigt det är att enas?
Chris Ash skrev:Nä....
Märkte du hur tråkigt det är att enas?
Swedie skrev:är 2-taktsracing verkligen värt det?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026