min sista vers??

Jag håller allt jag kan för dig! Tror att det är falkslarm, säkert bara dina knasiga revben som har strulat till det lite för din lunga. Tycker du verkar ha lidit (lider) tillräckligt pga din rygg så sånt oflyt kan du inte ha..jag lovar!

:krama

Du är motardhuligan, inget biter på dig, det vet du ju! :7peta

Tänker på dig, pluttis! :pannkyss

Bandit1200 skrev:
Håller tummarna, alla tre. Förändringar på lungorna kan vara så mycket annat, ärrbildningar fr en lunginflammation du inte vet att du har haft t ex.

eller kanske ett brutet revben orsakat en blödning i/på lungan så att det syns en skugga på bilden.

Bandit1200 skrev:
eller kanske ett brutet revben orsakat en blödning i/på lungan så att det syns en skugga på bilden.
och är det så att du har canser så är du inte dödsdömd för det. många patienter botas mot sin canser om den upptäcks i ett tidigt skede.
Håller tummarna för dig. :tummenupp

Hej alla goa vänner!
Har just kommit tillbaka från en massa testtagande.
Tyvärr får man inget veta förrän om 1-2 veckor, men jag är övertygad om att det kommer att gå bra, tack för alla hållna tummar! :tummenupp
Tack vare er och det faktum att jag varken har tid eller lust med kräftliknande sjukdomar känner jag mig ganska säker.
Nåja, blir fler tester i veckan, sen blir det ju bara bättre! :D
Ha det gott och tack och kram på er!

Fan va jobbigt att leva i ovisshet... Men du verkar förvånandsvärt oberörd av beskedet... Undrar hur man själv skulle reagera... Hmmm... Hoppas den dagen aldrig kommer...

Lycka till!

Den 24:e ska jag visst få gå på en massa röntgen.
Min läkare är visst ganska skeptisk... men jag är ganska skeptisk på hennes dialog. jag kommer att vara så jävla hojåkarpojk snart. bara synd att att det ska ta så mkt långt lång tid att ge ett besked... Men jag lovar att de har gett sig på fel person, jag är för tjurig för att lägga mig ner!

Fifan, när jag fått bra besked.
Då ska jag skoja.

Jag säger som alla anndra, jag håller tummarna för dig!!!

Läkare har ganska ofta fel.

Dom sa att min kompis inte skulle bli mer än 20 år, nu är hon 28, o mår förhållandevis bra.

Tolf

Jo de här fixar du! Vi håller tummarna här uppe i Luleå oxå. Vi ska ju komma ner och rejsa med er på bana...

Krya på dej.
Mvh Daniel

De var som tusan. Jag som hade räknat med dig på nästa Midlanda bankörning nu när det inte blev något förra helgen. De brukar ju vara segt virke i er motardianer så det här är nog ingenting, annat är det med oss blötdjur som kör plastgrisar...
Hoppas allt löser sig till det bästa och att du snart sitter på hojen igen.

//Roger Jonsson

jesseboy skrev:
Den 24:e ska jag visst få gå på en massa röntgen.
Min läkare är visst ganska skeptisk... men jag är ganska skeptisk på hennes dialog. jag kommer att vara så jävla hojåkarpojk snart. bara synd att att det ska ta så mkt långt lång tid att ge ett besked... Men jag lovar att de har gett sig på fel person, jag är för tjurig för att lägga mig ner!

Fifan, när jag fått bra besked.
Då ska jag skoja.

Det händer allt för ofta att läkare gör fel diagnoser,en kompis fick diagnos lungemfyzem som sen ett antal veckor visade sig vara fel diagnos pga idioter till läkare.
Hoppas allt ordnar sig för dig.

Hualigen!
Inge kul å höra men jag håller tummarna liksom alla andra här!!!
:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...