Jag håller allt jag kan för dig! Tror att det är falkslarm, säkert bara dina knasiga revben som har strulat till det lite för din lunga. Tycker du verkar ha lidit (lider) tillräckligt pga din rygg så sånt oflyt kan du inte ha..jag lovar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bandit1200 skrev:Håller tummarna, alla tre. Förändringar på lungorna kan vara så mycket annat, ärrbildningar fr en lunginflammation du inte vet att du har haft t ex.
och är det så att du har canser så är du inte dödsdömd för det. många patienter botas mot sin canser om den upptäcks i ett tidigt skede.Bandit1200 skrev:eller kanske ett brutet revben orsakat en blödning i/på lungan så att det syns en skugga på bilden.
jesseboy skrev:Den 24:e ska jag visst få gå på en massa röntgen.
Min läkare är visst ganska skeptisk... men jag är ganska skeptisk på hennes dialog. jag kommer att vara så jävla hojåkarpojk snart. bara synd att att det ska ta så mkt långt lång tid att ge ett besked... Men jag lovar att de har gett sig på fel person, jag är för tjurig för att lägga mig ner!
Fifan, när jag fått bra besked.
Då ska jag skoja.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |