Min säsong är över efter krasch

Krya pa dig Kenneth. Vill se dig pa banan snart igen... :tummenupp
R.Carlsson
Tjena "snabb-Roger" Tack för krya på dig hälsningen. Jag vill nog inte vara på samma bana som dig. Du kör ju bara om mig hela hela tiden :) :)
STORT Grattis till bra körningar hittils. Jag kommer att hålla koll på dig hemmifrån sjukstugan.

shit va trist...............
krya på dig ,jag vet att du är en kämpe,så rehaben kommer att gå bra för dig.
Det gäller bara att ha tålamod och åter tålamod tro mig jag vet.......
mvh tobbe
Hallå Tobbe. Tack även du för hälsningen och än en gång tack för skjuten tillbaka till depån i Anderstorp :) Den åkturen glömmer man inte i första taget. (Så rädd har jag aldrig varit) :) Det här blev ett rejält vurp-år. Va trött jag blir :gnissla

Last edited:
Stog och pratade med dig medans du lade om bakdäcket och jag sa då att det skulle vara tråkigt om du la omkull och sabbade den fina lacken. Sen går du omkull och sabbar dig själv riktigt hårt och hojjen med. :näsblod

Krya på dig, hoppas du blir helt återställd!

Det var väl en vanlig bandag som banåkning.nu höll i, dvs ingen RR-träning?

Borde inte spela någon roll. Att jämföra med att du som t.ex. orienterare eller friidrottare är ute och springer för dig själv på helt eget bevåg.

Skadar alldrig att pröva.

Hoppas du läker fortare än andra. Pratade med Olle när jag hörde det där trista ljudet. Sprang fram mot flaggvakten och skrek röd flagg fast jag inte såg kraschen, ljudet var väldigt avslöjande. Läk fort och fortsätt!! /Jag som skruvade på zx6an hela körningen.

Tjena Magnus. Ja det där var SKIT. Faan va trött jag blir :huvet Men som jag tidigare sagt. Det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag hoppas att jag kan ta mig till ett race så jag kan rulla omkring i depån och störa er :) Grattis förresten till den fina placeringen i Anderstorp :tummenupp

Tack!:) Kul att få en bra start på säsongen.
Idag krashade jag med, inte så hårt som du men dock så irriterande. Man blir öm i hela kroppen ändå. Klarade hojen hela förra säsongen så det var väl dags helt enkelt:)
Det blir till att plasta och laga i veckan,,,
Hoppas du kurerar dig snart och att doktorn släpper på sprit förbudet så du kan njuta av sommaren!:tummenupp
/Mange

Stog och pratade med dig medans du lade om bakdäcket och jag sa då att det skulle vara tråkigt om du la omkull och sabbade den fina lacken. Sen går du omkull och sabbar dig själv riktigt hårt och hojjen med. :näsblod
Krya på dig, hoppas du blir helt återställd!

Som jag säger till alla som frågar mig och tänker börja med bankörning.... När man rullar ut på en bana, måste man vara helt medveten om att insatsen är sig själv och grejerna. Du kan gå sönder och hojen mm kan gå sönder. Alla vurpar. Det är inte frågan om OM utan bara frågan om NÄR. Sen att det är det roligaste man kan göra med kläderna på är en helt annan sak :) Så det är inge synd om mig alls. Helt självförvållat. Jag har valt att att försöka elitsatsa i en sport där vurpor ingår. Sen är det alltid tråkigt när vurpor händer. När det gäller lacken så ringde motivlack-Linda på www.flickan.com och jag sade till henne. Inget ont som inte har något gott med sig. De har nu ett helt år på sig att måla nya kåpset. Ingen jäkt och stress :)

Borde inte spela någon roll. Att jämföra med att du som t.ex. orienterare eller friidrottare är ute och springer för dig själv på helt eget bevåg.

Skadar alldrig att pröva.
Precis. Här skall det provas :)

Hoppas du läker fortare än andra. Pratade med Olle när jag hörde det där trista ljudet. Sprang fram mot flaggvakten och skrek röd flagg fast jag inte såg kraschen, ljudet var väldigt avslöjande. Läk fort och fortsätt!! /Jag som skruvade på zx6an hela körningen.

Tjena Emil. Bra besult att rödflagga. Vurpan borde ha hörts. Det känns i kroppen också. Jag landade ju sedan mitt i banan. Tur att jag lödde på rätt bra så ingen låg kloss med mig i bakhjulet.
Hoppas att du fick ihop Kawwan din bra.

Tack!:) Kul att få en bra start på säsongen.
Idag krashade jag med, inte så hårt som du men dock så irriterande. Man blir öm i hela kroppen ändå. Klarade hojen hela förra säsongen så det var väl dags helt enkelt:)
Det blir till att plasta och laga i veckan,,,
Hoppas du kurerar dig snart och att doktorn släpper på sprit förbudet så du kan njuta av sommaren!:tummenupp
/Mange
Som sagt. Krascher tillhör sporten och man är inte odödlig. Fint att det gick bra ändå, men det är heller inge kul att plasta kåpor och laga hojar. Vurpor suger big time :gnissla När det gäller biran får man väl silvertejpa fast sig i rullstolen och sen partajja :)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...