Min säsong är över efter krasch

Aha, nu förstår jag! Så det är ditt fel att folk frågar om jag kraschat på midlanda...

Krya på dig!

Mvh
Kenneth Nilsson (Den som INTE kraschat på Midlanda...) :)

Fan vad illa!

Du kommer ju i alla fall spara in lite pengar. Ligga hemma och titta tv är billigt!

Krya på dig!

Fan va tråkigt, hade sett fram emot att träffas nu på licenskursen i helgen (nu har man ju licens vettu!!!:) ), men jag fick höra under första dan att du hade craschat riktigt ordentligt.... Se nu till att kurera dig ordentligt o bli frisk så hoppas jag att vi ses lite på banorna framöver, Prylar kan man alltid skaffa nya, det är värre med hälsa o kropp....

Krya på dig // Martin

Hörde av Roger J och Per B att det gick riktigt illa med foten.

Hoppas det läker på bästa sätt.

Mvh Thomas!

Shit vad trist Kenneth!!!! :(

Hoppas du läker ihop snabbt nu, så du kan dra igång med rehab!! :kryckor

Blir lite lugnare i depån nu utan en galen norrlänning som springer runt och ryar... ;)

Hoppas du kommer förbi nåt race ändå under säsongen så vi får tjata lite.. :tummenupp

Krya på dig!!!

Riktigt tråkigt att höra Kenneth :(

Hoppas du läker ihop bra och blir återställd så vi får se dig på banan snart igen!

Lider med dig:gråta krya på dig jag tror du har lite för mycket energi för att sitta stil vi får nog snart se dig hoppandes i depån:kryckor o du är varmt välkomen så ska du få lite deg för ditt bromsgrepp:tummenupp

Ja det kändes lite brutalt att vi började slakta hojen pa delar innan du ens kommit in pa sjukhus.

Riktigt trakigt att det tog sa illa det som vi trodde var en rejäl stukning pa plats. Har fatt rapporter fran din sponsor ETECH om skadeomfattningen och jag lider med dig.

Vi gick banan igar pa licenskursen och det är riktigt riktigt langt mellan första däcksmärkena till där hojen stannade sa det gick duktigt fort där.

Lycka till med läkningen och jag hoppas att vi far nöjet av din framfart nästa ar igen. Jag lovar att aldrig fraga om krascher mer.

Skit oxå, riktigt tråkigt att höra =(

Hoppas verkligen att bitarna läker ihop ordentligt så att du kan komma igen till nästa år. Håller tummarna :tummenupp

Du får uppdatera hemsidan med rehabiliteringsrapporter så vi vet hur det går för dig.

Krya på dig!

//Andreas#72

Hej Kenneth!

Fan va tråkigt att det gick så illa med foten.
Önskar dig ett kvickt och bra rehabiliterande!
Ta hand om dig nu!

PS! Är fortfarande skyldig dig en skjuts...:pannkyss

/Olle

Jäklar va många trådsvar. Hur skall man kunna svara på alla :va
För det första STORT TACK för alla krya på dig hälsningar mm, faan man blir ju nästan tårögd.
Tack också för alla tipsen gällande rehab och komma igång snabbt. Så får det bli. Just nu vet ingen nånting förrän en första koll om två veckor och allt kommer man kunna följa på vår racingwebb tillsammans med Hasses framgångar i sommar. Håll koll på sajten.

Och så svaren. Swedie spöar mig om jag citerar en massa så jag skriver ihop dem lite här nere :)

Ja du har rätt Sandstream Det var vanlig bandag med banåkning.nu ej utlyst RR-träning. Skall ändå kolla vad som gäller i mina privata försäkringar.

Det gick ännu snabbare nu Mille-R, men så åkte jag av också.

Grattis L.I.L.L.E.M.A.N (också Kenneth Nilsson) till att det inte var du. För då hade du haft ont nu kan jag berätta.

Tack Jonte VSB R-T. Man måste försöka hitta positiva saker. Titta på TV är billigt och köra roadracing är dyrt :)

Va roligt att du kom upp och tog licensen Martin Adrenalin. Synd att jag inte kunde närvara som planerat. Jätteroligt också att du kom ned och kollade på oss när vi tävlade i Anderstorp :Bugar

Vilken tur ni har Macke som slipper mig i depån i sommar. Bara för det måste jag nog pressa mig till att försöka komma och störa er på nån tävling och lökmeka lite (jag kan hålla i vattenflaskan) och se er våndas inför kval och race :)

De' vet du Palmas. Vad gör man inte för andra bankörningsälskare. Så klart ni fick ta delar från min hoj när ni var i akut behov. Jag skulle ju inte använda den på ett tag liksom :)

Jag lovar Andreas. Da Weasel. Du kommer att kunna läsa rehabiliteringsrapporter mm på vår hemsida. Den är alltid uppdaterad :tummenupp

Ja du Olle. Revelator. Jag skjutsade ju dig till sjukhus sist. Men eftersom jag kör så dåligt så ville jag spara tjänsten och ha den innestående till nästa gång jag vurpar. Därför tvingade jag Fredde att skjutsa mig i Torsdags så du slapp. Nästa gång får du skjutsa :)

Lev o må alla och ha en underbar hojsäsong.

Tjena Kenneth! Tråkigt att höra att du krashade och har skadat dig. Skönt att prognosen ser lovande ut fast det kan ta lite tid. Jag gick skadad en längre tid med det går fortare än man tror att komma tillbaka. Bara att ge sig fan på det och inte ge upp.:tummenupp
Hoppas det känns bättre snart och att du kommer och tittar på race i sommar.
/Mange

Hej.
Krya på dig.
Man blir förvånad över hur långt man kan ta sig om man tar rehab på allvar,
se bara till att inte stressa tillbaka i vardagen.
Det är lätt att belasta lite väl mkt för fort.
Framför allt när man :öl
/Martin

Tjena Kenneth! Tråkigt att höra att du krashade och har skadat dig. Skönt att prognosen ser lovande ut fast det kan ta lite tid. Jag gick skadad en längre tid med det går fortare än man tror att komma tillbaka. Bara att ge sig fan på det och inte ge upp.:tummenupp
Hoppas det känns bättre snart och att du kommer och tittar på race i sommar.
/Mange
Tjena Magnus. Ja det där var SKIT. Faan va trött jag blir :huvet Men som jag tidigare sagt. Det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag hoppas att jag kan ta mig till ett race så jag kan rulla omkring i depån och störa er :) Grattis förresten till den fina placeringen i Anderstorp :tummenupp

Hej.
Krya på dig.
Man blir förvånad över hur långt man kan ta sig om man tar rehab på allvar,
se bara till att inte stressa tillbaka i vardagen.
Det är lätt att belasta lite väl mkt för fort.
Framför allt när man :öl
/Martin
Du har rätt Martin. Jag måste skärpa mig och hålla tillbaka lite. Duracell-kanin som man är vill man ju börja jobba och köra hoj idag :)
PS. De sade specifikt åt mig att inte dricka alkohol. Så där rök även grillsäsongen :(

Last edited:
krya på dig

shit va trist...............
krya på dig ,jag vet att du är en kämpe,så rehaben kommer att gå bra för dig.
Det gäller bara att ha tålamod och åter tålamod tro mig jag vet.......
mvh tobbe

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...