Jäklar va många trådsvar. Hur skall man kunna svara på alla
För det första
STORT TACK för alla krya på dig hälsningar mm, faan man blir ju nästan tårögd.
Tack också för alla tipsen gällande rehab och komma igång snabbt. Så får det bli. Just nu vet ingen nånting förrän en första koll om två veckor och allt kommer man kunna följa på vår racingwebb tillsammans med Hasses framgångar i sommar. Håll koll på sajten.
Och så svaren. Swedie spöar mig om jag citerar en massa så jag skriver ihop dem lite här nere
Ja du har rätt
Sandstream Det var vanlig bandag med banåkning.nu ej utlyst RR-träning. Skall ändå kolla vad som gäller i mina privata försäkringar.
Det gick ännu snabbare nu
Mille-R, men så åkte jag av också.
Grattis
L.I.L.L.E.M.A.N (också Kenneth Nilsson) till att det inte var du. För då hade du haft ont nu kan jag berätta.
Tack
Jonte VSB R-T. Man måste försöka hitta positiva saker. Titta på TV är billigt och köra roadracing är dyrt
Va roligt att du kom upp och tog licensen Martin
Adrenalin. Synd att jag inte kunde närvara som planerat. Jätteroligt också att du kom ned och kollade på oss när vi tävlade i Anderstorp
Vilken tur ni har
Macke som slipper mig i depån i sommar. Bara för det måste jag nog pressa mig till att försöka komma och störa er på nån tävling och lökmeka lite (jag kan hålla i vattenflaskan) och se er våndas inför kval och race
De' vet du
Palmas. Vad gör man inte för andra bankörningsälskare. Så klart ni fick ta delar från min hoj när ni var i akut behov. Jag skulle ju inte använda den på ett tag liksom
Jag lovar Andreas.
Da Weasel. Du kommer att kunna läsa rehabiliteringsrapporter mm på vår hemsida. Den är alltid uppdaterad
Ja du Olle.
Revelator. Jag skjutsade ju dig till sjukhus sist. Men eftersom jag kör så dåligt så ville jag spara tjänsten och ha den innestående till nästa gång jag vurpar. Därför tvingade jag Fredde att skjutsa mig i Torsdags så du slapp. Nästa gång får du skjutsa
Lev o må alla och ha en underbar hojsäsong.