Min racingjulklapp

Schyssta priser.

50 euro för två plåtbrickor...
 
priset på styrdämparen är väl rätt Ok ändå!
Så även öhlinsbakdämparen.
kabelhärvan oxå...
helsystemet med...

jag VILL köpa... hmm
 
Hur är reglerna med dataloggning i NSBK? I VEIDEC är sånt förbjudet vad jag vet iaf.
 
Swedie skrev:
2569237 priset på styrdämparen är väl rätt Ok ändå!
Så även öhlinsbakdämparen.
kabelhärvan oxå...
helsystemet med...

jag VILL köpa... hmm

Styrdämparen + bakdämparen är ungefärligt listpris + ett par €.....
Kabelhärvan är faktiskt helt ok prismässigt
Helsystemet är ju nästan billigt.........

Fast var är quickshift och race ECU?
 
Last edited:
Jösse skrev:
2569481 Vad kostar Öhlinsgafflen :3freak


117.000:- kostar väl den värsta gasgaffeln (TTX20). Ser ut som det sitter en sån på den hojen.
 
Swedie skrev:
2568959 Dock galfer wave skivor och belägg, samt möjlign uppgradering av bromspump kommer göra susen. kanske ska ro ihop ett nytt gruppköp via greven sen i vår.


Låter intressant.

OT men ett gruppköp av stomp pads till våren skulle inte vara fel det heller.:)
 
Slappa skrev:
2569273 Du får smöra för Sandis, han har pengar men är inte hälften så trevlig som Alicia:D
Swedie har ätiti middag med mig ett par gånger så han vet precis hur charmig och romantiska jag kan vara :)

Vart är mina pengar? Jag kollar mina konton och inser att nästa säsong blir tuff :gnissla
 
PÅ Daytona har Eric Boström och Jason Di Salvo testat den nya R1:an i SBK-trim. De verkar vara väldigt nöjda.

After a single chilly day of testing at Daytona International Speedway, both Yamaha Superbike riders seem enthused, excited and optimistic about the future of racing the 2007 R1 Superbike.

"It's like that line from that classic Seinfeld episode: They're real and they're spectacular!," Jason DiSalvo said last night. "The new R1 Superbike is amazing and awesome. I'm really looking forward to a good year."

"Actually, battling for the FX title probably didn't do us any favors in preparing a Superbike," Eric Bostrom explained. "The team had to just put on a Herculean effort to get us here with two decent bikes to test. These things were frames and parts not that many days ago. The team did a great job"

While both Yamaha men were guarded about details from the test—no lap times were mentioned—both seemed pleased with the R1 at this stage of development.

"The new R1 is like a mixture of the best of the 2006 R6 and R1s," said Eric Bostrom. "Meaning it has a lot of grip, is really forgiving and isn't really dependent on the rear shock so much in terms of finding a set-up. The new motor is really electric and has a beautiful power curve."

"These things are the real deal," DiSalvo reiterated.
 
Gustav O skrev:
2570233 After a single chilly day of testing at Daytona International Speedway, both Yamaha Superbike riders seem enthused, excited and optimistic ... bla bla bla ... "These things are the real deal," DiSalvo reiterated.

Allt jag hör är bla bla bla som de läser innantill från ett papper som någon från marknadsavdelningen gett till dem innan testet började.
 
Gustav O skrev:
2570233 "It's like that line from that classic Seinfeld episode: They're real and they're spectacular!," Jason DiSalvo said last night.
Bonuspoäng till den som kommer ihåg vilken skådespelerskas boobisar det pratades om! :D
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top