BENSON skrev:Inte magkåpan. Inte till att börja med .....kanske senare i sommar.
du kan få olla mitt bakdäck samtidigt som jag gör slut på det vid bytet![]()
![]()
Fan... du e allt en riiiktig kompis du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BENSON skrev:Inte magkåpan. Inte till att börja med .....kanske senare i sommar.
du kan få olla mitt bakdäck samtidigt som jag gör slut på det vid bytet![]()
![]()
BENSON skrev:dom 2 viktigaste sakerna i mitt liv....
![]()
blir nog ingen hit när flickvännen läser det här
.
......................................![]()
Och han tror att jag är på jobbet på dagarna......
Sara skrev:Och han tror att jag är på jobbet på dagarna......
![]()
Gissa vad jag gör......

vill också ha 
BENSON skrev:Äntligen har man fått hem sin älskling.
Hade inte sett den i rött in real life innan...
och var lite nervös .....vilket visade sig vara i onödan.
Är så j...a nöjd med färgen och hojen.
Och nya styrdämparen är på plats...
och ska passa på att erkännaatt min förra ställbara måste varit lite deffekt....för denna var verkligen "hård" på max..
Nu ska bara resten på plats också....sen kan sommaren komma![]()
Men f-n vad avis jag blir över bakgrunden. Rena rama vårvädret ju. Så här ser det ut här... Om du ser någon springande efter dig i stan med hakan i marken och kåthet i blicken så är det bara lilla jagÅgge skrev:Lördag sen är vi två (silver)![]()
Giannelli system på väg med![]()
Åberg skrev:Men f-n vad avis jag blir över bakgrunden. Rena rama vårvädret ju. Så här ser det ut här...![]()
Sara skrev:Och han tror att jag är på jobbet på dagarna......
![]()
Gissa vad jag gör......
Messiah skrev:fan du kan inte vara stor du.
hojen ser ju ut som en touring i storleken![]()
, då passar jag ju bra på min 600 iaf!420 skrev:Var förbi MC-varuhuset här i Sthlm igår o pratade med en polare som jobbar där.
Dom hade, dagen innan, packat upp en ny R1:a och kört den i bänken.
Gav 165hk på bakhjulet![]()
/Stefan
helt ok för min del .Messiah skrev:fan du kan inte vara stor du.
hojen ser ju ut som en touring i storleken![]()

BENSON skrev:(modigt att packa upp och köra den i bänk direkt.

Sara skrev:Tycker du? Tycker själv att jag passar alldeles utmärkt på den!![]()
Oki då....lite liten kanske....men vilken tur, då passar jag ju bra på min 600 iaf!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |