Min R1 -04.....Bilder

GRATTIS!! :Bugar

Får min i April blir nog grymt, men känner mig lite otrogen mot min gixxer. :D
 
Den där hojen är så obeskrivligt snygg att man knappt tror att den är på riktigt. Äger man en sådan kan man inte bli coolare. BENSON är gud. :)
 
Macho Woman skrev:
Den där hojen är så obeskrivligt snygg att man knappt tror att den är på riktigt. Äger man en sådan kan man inte bli coolare. BENSON är gud. :)

:rodnar .........är det så.....har aldrig hört det uttrycket på dagtid innan :)
 
Last edited:
BENSON skrev:
Nä.....alla kåpor ska klarlackas , och några ska lackeras.
sen ska det på lite dekaler och andra saker....slip-on m.m.


Är det magkåpan som ska lackeras eller??
Grattis till en brutalt snygg båge ivf. :Bugar

Hoppas man får tillfälle att olla den någon gång i sommar. ;)
 
Fy fan va snygg, lätt den snyggaste sporthojen hittills. :Bugar

Grattis till ett fint köp!! :tummenupp


Vill ha, vill ha, vill ha. :Bugar
 
usch va grymt ful hoj, vilken ful färg, o vilken dyr försäkring.. skulle inte vilja ha den om du så slängde den efter mig


"ljuger så min näsa e rödare än hojen"

avis ? vem ? jag ? näääääääääääääää :D
 
såja...... PC:n på plats.......och "caten " borta.
 

Bifogat

  • SANY0069 (Medium).JPG
    SANY0069 (Medium).JPG
    89.5 KB · Visningar: 423
  • SANY0022 (Medium).JPG
    SANY0022 (Medium).JPG
    70.1 KB · Visningar: 297
satan va snygg!! Grattis till en äckligt snygg hoj!! Låter den nå med orginalpiporna??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top