Min R1 -04.....Bilder

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
.....
Äntligen har man fått hem sin älskling :kär .
Hade inte sett den i rött in real life innan...
och var lite nervös .....vilket visade sig vara i onödan.
Är så j...a nöjd med färgen och hojen.
Och nya styrdämparen är på plats :) ...
och ska passa på att erkänna :rodnar att min förra ställbara måste varit lite deffekt....för denna var verkligen "hård" på max..
Nu ska bara resten på plats också....sen kan sommaren komma :tummenupp
 

Bifogat

  • SANY0078 (Small).JPG
    SANY0078 (Small).JPG
    55 KB · Visningar: 1,312
  • SANY0079 (Small).JPG
    SANY0079 (Small).JPG
    57.4 KB · Visningar: 1,947
  • SANY0063 (Small).JPG
    SANY0063 (Small).JPG
    52.1 KB · Visningar: 1,552
den var ju riktigt nice i den färgen!!! Grattis till den nye hojen! Du får lägga ut fler bilder sen när dem nya dämparna är på plats..
 
Backspeglar?

Goffe skrev:
den var ju riktigt nice i den färgen!!! Grattis till den nye hojen! Du får lägga ut fler bilder sen när dem nya dämparna är på plats..

vart har du gjort av backspeglarna??.. hehe grattis till köpet sjukt snygg... :tummenupp :tummenupp
 
Ok så pass... är det inta lag på backspeglar?!? blir farbror blå sur om man kör utan?? vad händer om de stannar en för att ma inte har backspeglar får man böter då bara eller??+
 
sunkan skrev:
Ok så pass... är det inta lag på backspeglar?!? blir farbror blå sur om man kör utan?? vad händer om de stannar en för att ma inte har backspeglar får man böter då bara eller??+

Det är inte lag på backspeglar men om de finns måste de vara hela.

Benson: Fan va najs, man blir ju avis.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top