Min Qvarna!!

Tack! Jo en SM stänka ska fixas. Sen ska jag lacka ett kåpset jag har + Att jag ska fixa så att kröken blir fin... Men imorron ska jag fixa så att jag får ljus på skiten :)

va det svårt att beställa hem fälgarna? för ja vill fan ha sm fälgar till qvarnan och dtn:P men ja vet inte om ja ska köpa på ebay:S

Jag har en PERFA stänka till den Husqvarnan rätt säker på att den passar direkt !

Samma som till CH racing WSM ("Husqvarna").

Även 17 tums fälgar till dig TDR.

Den blev ju skit snygg... Men hur gjorde du me spacern till frambromsen kom den me eller?? Sen skiljer enduro bakfälgen från SM något??

Behövde ingen spacer för jag kör med orginal skiva 260mm. Enduro fälgen och sm fälgarna skiljer sig från varandra ja. Bak fixa jag fixa en helt ny axel och 5 bussningar/distanser för att få det att passa men fram gick det asbra....
Mer bilder kommer idag! Ska ut och köra lite!

Last edited:
Jävlar va nice den blev. Även om röret... tja, va ska man säga om det :D

Behövde ingen spacer för jag kör med orginal skiva 260mm. Enduro fälgen och sm fälgarna skiljer sig från varandra ja. Bak fixa jag fixa en helt ny axel och 5 bussningar/distanser för att få det att passa men fram gick det asbra....

Mer bilder kommer idag! Ska ut och köra lite!

Men hur skiljer sig hjulen?? Kunde du inte bara körit me enduro hjulen me sm däck???

2841169 Jävlar va nice den blev. Även om röret... tja, va ska man säga om det :D
Jaja! Det ska också åtgärdas inom den närmaste tiden... Fan vad snygg din GasGas va!

2841222 Men hur skiljer sig hjulen?? Kunde du inte bara körit me enduro hjulen me sm däck???
Neee orkar inte köra med 21 och 18 tums hjul, Passar itne bra för landsväg. + att det blir så helvets jobbigt att försöka få på Motard däck på 21 tums hjul.....

Last edited:
Neee orkar inte köra med 21 och 18 tums hjul, Passar itne bra för landsväg. + att det blir så helvets jobbigt att försöka få på Motard däck på 21 tums hjul.....[/QUOTE]

Nej satan nu blev d fel... Ja mena hur blir d om du kör sm fram å original me sm däck bak??

Last edited:
Du menar 18" bak och 17" fram? Då blir det ett helvets smalt hjul bak? Skulle nog gå att köra men inte lika kul^^

Grejen med motardfälgar är ju det att du får en mera snabbstyrd hoj samt en hoj som älskar nedlägg. Simple as that.

Update med bilder:
Bilder på besten!

PICT4769%20skalad.jpg

Får man fråga vart du bor? Ja bor ju oxå i Norrköping, i city och Lindö :näsblod

EDIT: Jefla snygg hoj oxå:tummenupp

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back