Min Qvarna!!

2776480 med andra ord har du lagt ner ca 40k.... Har inte sååå mycket!! Skryt inte i min tråd! Det är bara jag som får det! :fakta
Har man Ktm måste man skryta för att intyga sig själv att man gjort ett bra köp :rolleyes

2776517 Har man Ktm måste man skryta för att intyga sig själv att man gjort ett bra köp :rolleyes
Ja, det slipper ni qvarnaägare för det är helt omöjligt att inbilla sig så mycket som det behövs för att vara nöjd över sitt köp. :arsele

PICT4719.gif

Så ser det ut idag iallafall... Kan ju säga att motardhjul fram + snö är ingen bra kombination... Blir inget mek imorron :(

Spännade är rätt ord! :fakta

Var sjukt nära och lägga den är jag skulle svänga på is. Aja kul att köra iaf :)

2776483 haha jag skryter inte, jag bara påminner prulle om att HAN har gjort en dålig affär ;)
Jag kan fortfarande skryta om att jag kör om dig.. Bäret vi får fixa en battle of 125 i vår. :hihi

2776504 han har en -98 va??
Läs annonsen ffs. Det är en 00 jag köpte den för 25 har renoverat den för 4500 +8000 hade kostat ca 2000 att göra båda sakerna sj men hus hitler låter inte mig röra hojen...

Last edited:
Läs annonsen ffs. Det är en 00 jag köpte den för 25 har renoverat den för 4500 +8000 hade kostat ca 2000 att göra båda sakerna sj men hus hitler låter inte mig röra hojen...
MEN FÖRLÅT DÅ!:mad: Tänkte på en annan persson när jag sade "-98"

fan va grymmt:P va det svårt att få fälgen att passa???
Fram var det bara att byta den. Lätt som en pannkaka :)

2778480 Jag kan fortfarande skryta om att jag kör om dig.. Bäret vi får fixa en battle of 125 i vår. :hihi

Fifan va tråkigt läge. :pannkyss Vill inte tänka på vad det hade kostat att lämna in Miton... :död

2778225
PICT4719.gif

Så ser det ut idag iallafall... Kan ju säga att motardhjul fram + snö är ingen bra kombination... Blir inget mek imorron :(
Kommer bli fint med den nya skärmen. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Er din KTM blant dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back