Min olycka

Vänsterlåret.. Där dom har hyvlat bort lite hud.. som dom använt till o stänga igen den öppna frakturen med.. under dom små kompresserna (elle vad de heter) e där dom gått in för o spika i spiken i lårbenet.. så vid höften e där dom spikat in den.. i mitten e där benet gått av o där har dom gått in o justerat så spiken går rätt.. o längt ner vid knät har dom skruvat in en stoppskruv..

Bifogat

• lårtagställe 2.jpg
    lårtagställe 2.jpg
    44 KB · Visningar: 419
fyyfan....känner igen det där o det ser inte roligt ut
krya på dej

Ja, det är ingen vacker syn, men du repar dig och det är det som är viktigast just nu.

Slår en signal senare..:)

Min lilla ställning som håller ihop foten o underbenet.. den öppna frakturen e där de har blött igenom.. den börjar där de blött igenom o går neråt o bak på vaden.. där man ser att de väldigt svullet e där den nya musklen ligger (precis under där de e blött).. även min lilla gippsskena.. som nu e utbytt mot ett helgipps.. vilket e mkt skönare.. tycker inte nånstans..

Bifogat

• båda fötterna.jpg
    båda fötterna.jpg
    37.1 KB · Visningar: 518
Rodentboy skrev:
Ja, det är ingen vacker syn, men du repar dig och det är det som är viktigast just nu.

Slår en signal senare..:)

Nee.. fast man ser ju ändå att de blir bättre.. vilket e jävligt skönt.. speciellt ner på vaden.. där såg de riktigt fint ut i fredags när dom la om de.. få se imorrn när dom lägger om de igen.. :)

mmm gör så.. men de kanske e upptaget.. surfar ju en hel del :D

Ja fy fan, men trots all skrämsel propagande kan man fane mig inte låta bli att köra som en dåre. Krya på dig!
Bara bita ihop i några månader nu sen blir det fint igen skall du se!

//Fredda

Fredda66 skrev:
Ja fy fan, men trots all skrämsel propagande kan man fane mig inte låta bli att köra som en dåre. Krya på dig!
Bara bita ihop i några månader nu sen blir det fint igen skall du se!

//Fredda

Jag vill inte skrämmas.. vill bara visa hur jag ser ut.. (tycker jag e så snygg :p :D )

/Maverick på Carros nick... :crash

Last edited:
Japp...han är faktiskt en riktig liten läckerbit..med eller utan hoffmanställning....:D

K-Man skrev:
Tråkigt att höra om din krasch. Har också brutit lårbenet + några i foten. Har stålspiken i vitrinskåpet hemma intill röntgenbilden numera. Se det så här: om ett år kan du plocka ut lite coola titanskruvar till streetfightern ;)
när vi ändå är inne på röngenbilder,snacka om att den killen hade tur :skrämd
undra om han har kvar borret i sitt vitrinskåp hemma :eek:

Last edited:
Ujujuj

Fasen Maverick, det här var ju inte skojsigt att se och läsa. (Man får sig en tankeställare.)
Men riktigt gött att du lever och att det gick att "skruva" ihop dig! :tummenupp

Hoppas att du blir utan några framtida men och att du kryar på dig snabbt!
/KRK

Re: Ujujuj

KRK skrev:
Fasen Maverick, det här var ju inte skojsigt att se och läsa. (Man får sig en tankeställare.)
Men riktigt gött att du lever och att det gick att "skruva" ihop dig! :tummenupp

Hoppas att du blir utan några framtida men och att du kryar på dig snabbt!
/KRK

Tackar tackar..

troligtvis så blir de väl tyvärr några men i framtiden i högervaden o foten + en massa fula ärr.. men efter att sett bilderna från olycksplatsen så e jag jävligt glad över att över huvudtaget ligga här i min sjukhussäng (ja, jag ligger fortfarande precis likadant som bilderna visa).. men jag få iaf permission i helgen o få komma hem.. har fått en likadan säng hem o en massa andra nödvändigheter.. :) så de känns riktigt skönt.. spela lite tv-spel, surfa me bredband, så man kan ladda hem alla filmer man missat på filmer/bilder.. :) äta riktig mat.. o framför allt.. bara vara hemma.. :D

PS. tack för PM:et

Tagit lite bilder på min utrustning.. så ni få se hur den se ut efter craschen..

Ovansidan av hjälmen.. man ser ett par smårepor.. men dom går nästan o polera bort.. sen att de sitter tusen flugor osv på den gör ju att de se lite värre ut.. :p

Bifogat

• hjälm1.jpg
    hjälm1.jpg
    85.4 KB · Visningar: 164
hjälmen bakifrån.. här ser man lite större repor..

Bifogat

• hjälm4.jpg
    hjälm4.jpg
    77.5 KB · Visningar: 158
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT