Min olycka

Hagster skrev:
Fy fan va tråkigt att läsa mavve! Får ingen lust att sätta mig på gixxern när jag läser sånt här! Fan att det ska va så jävla skoj!

Krya på dig så vi kan dricka lite öl snart igen! :crash

Självklart ska du ut o köra.. de e ju de roligaste som finns..

De e bara komma neråt nån gång senare i år eller i början av nästa år.. så ska vi supa ner oss... :öl :öl :tummenupp

Tråkigt att höra om din krasch. Har också brutit lårbenet + några i foten. Har stålspiken i vitrinskåpet hemma intill röntgenbilden numera. Se det så här: om ett år kan du plocka ut lite coola titanskruvar till streetfightern ;)

Bifogat

• xray.jpg
    xray.jpg
    53.2 KB · Visningar: 448
K-Man skrev:
Tråkigt att höra om din krasch. Har också brutit lårbenet + några i foten. Har stålspiken i vitrinskåpet hemma intill röntgenbilden numera. Se det så här: om ett år kan du plocka ut lite coola titanskruvar till streetfightern ;)

Hade inte en aning om att man fick sina röntgenbilder med sig hem.. de måste jag ju oxå fixxa.. :) spiken visste jag om att man fick..

titanijumjumskruvar e ju aldrig fel o ha till bygget.. :D :D

Emmi berättade lite på festen och det lät inget vidare alls då. inte nu heller :(

Ta det lugnt nu ett tag till så blir det nog en fin sesong 2004 :)

750RR

Det var ju en himla oturs dag!

Jag vurpade också i lördags. Fast jag hade tur, fick styrwobbel och klarde inte heller hålla den. åkte ut i en åker, missade en väg skylt med en meter och sedan tumlade runt "lite". Slog axeln ur led och ett bröt ringfinger.

Krya på dig

Och kör försiktigt i fortsättningen.

(Ska jag säga :rolleyes:)

R1Ola skrev:
Det var ju en himla oturs dag!

Jag vurpade också i lördags. Fast jag hade tur, fick styrwobbel och klarde inte heller hålla den. åkte ut i en åker, missade en väg skylt med en meter och sedan tumlade runt "lite". Slog axeln ur led och ett bröt ringfinger.

Krya på dig

Och kör försiktigt i fortsättningen.

(Ska jag säga :rolleyes:)
Tackar.. o krya på dig själv oxå...

Det första som skall inskaffas när hojen e ihopplockad igen e ju iaf en strydämpare.. har haft en del kraftiga styrvobbel innan.. men dom har man ju alltid rett ut.. har provkört andra rettor med styrdämpare.. vilken jälva skillnad de e.. körde du me styrdämpare??

Har aldrig provat köra med styrdämpare. Körde 2 säsonger utan så jag tänkte att jag behövde någon, man ki fick jag.

Ha det gott

Krya på dig, vi saknade dig på OGT i Gränna :hej

Krya på dig! Hoppas man får se en r1 fighter i jkpg i vår.

Det börjar bli läskigt med alla olyckor, flera vänner har vurpat på ett ellar annat sätt däribland MrCrone som var den första hojkamraten som gick bort och hur mycket man än önskar att han även var den sista så är man ju smärtsamt medveten om att han säkerligen inte kommer att bli det.

For själv av vägen förra året i full karriär, ut i diket, flög över cykeln och landar med huvudet före i sprängsten, tummlar omkring några varv och cykeln flyger förbi mig och slår runt några gånger. Plast och bitar överallt!
Hur jag kom undan med en ond axel och 2v sjukskrivning är mig en gåta, hade även glömt ryggskenan (för övrigt enda gången jag kört utan) Änglavakt sa dom på akuten, och jag är benägen att hålla med!

Krya på dig Henke! Fick höra om olyckan på sporthojsfesten, synd att du inte kunde vara där. Skönt att du överlevde iallafall, det är det viktigaste! Kör försiktigt nästa säsong!

Oroa dig inte jag har krossat både ett knä och en armbåge och mina leder kunde dom skruva ihop så du blir säkert återställd även om då får räkna med dryga timmar hos sjukgymnasten. Krya på dig.

Bilder

Här kommer lite bilder på jag ser ut just nu..

Här ligger jag min supersköna sjukhussäng..

Bifogat

• säng.jpg
    säng.jpg
    47.9 KB · Visningar: 316
Högerlåret.. där dom tagit musklen till den öppna frakturen jag hade på underbenet..

Bifogat

• högerlår muskel.jpg
    högerlår muskel.jpg
    35.5 KB · Visningar: 380
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär