Maverick skrev:Tror dom e mellan 14-15 o mellan 19-20.. fast jag har eget rum så då spelar de inte så stor roll om man kommer vid lite andra tider.. men innan 13 e inte så poppis.. o likadant runt 17 tiden..
Då kommer jag upp om nån timme då...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick skrev:Tror dom e mellan 14-15 o mellan 19-20.. fast jag har eget rum så då spelar de inte så stor roll om man kommer vid lite andra tider.. men innan 13 e inte så poppis.. o likadant runt 17 tiden..
Maverick skrev:haha.. de e lugnt.. men för mig så blir som ett kommatecken eller något sånt.. meningen fortsätter på något smidigt sätt..![]()
Lasson skrev:Jag får ju säga att jag är lite imponerad av dig och din inställning. personligen får jag dödsångest efter några timmar på ett sjukhus. Skönt att höra att du inte gett upp utan tänker framåt, det är nog enda sättet. Krya på dig och ta det lite lugnare i fortsättningen.
Maverick skrev:hon vill givetvis oxå att jag skall sluta köra.. vi få se.. men just nu vill jag inte göra de.. e ruskigt sugen på att sätta mig på hojen igen..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |