Min olycka

Maverick skrev:
Tror dom e mellan 14-15 o mellan 19-20.. fast jag har eget rum så då spelar de inte så stor roll om man kommer vid lite andra tider.. men innan 13 e inte så poppis.. o likadant runt 17 tiden..

Då kommer jag upp om nån timme då... :tummenupp

Ta inte illa upp nu Maverick, men jag måste bara fråga en sak. Vad betyder två punkter efter en mening? Jag har sett många andra som använder det och undrar bara vad det har för innebörd...

haha.. de e lugnt.. men för mig så blir som ett kommatecken eller något sånt.. meningen fortsätter på något smidigt sätt.. :)

Extra tråkig läsning när man känner personen i fråga!!

Krya på dig gubben!!

// R

Jag får ju säga att jag är lite imponerad av dig och din inställning. personligen får jag dödsångest efter några timmar på ett sjukhus. Skönt att höra att du inte gett upp utan tänker framåt, det är nog enda sättet. Krya på dig och ta det lite lugnare i fortsättningen.

Lasson skrev:
Jag får ju säga att jag är lite imponerad av dig och din inställning. personligen får jag dödsångest efter några timmar på ett sjukhus. Skönt att höra att du inte gett upp utan tänker framåt, det är nog enda sättet. Krya på dig och ta det lite lugnare i fortsättningen.

Ibland så e de riktigt jobbigt.. hade i slutet av förra veckan riktig dödsångerst.. då jag inte längre stod ut o allt bara var tokfel.. men som tur så satt Carro brevid o lugnade mig..

Sen jag skrev mitt första inlägg så har dom fixxat smärtlindringen.. så nu mår jag riktigt bra.. haft lite besök idag av Ikon, Spenk, Rodentboy och Emmi.. vilket har stärkt mig ännu mer.. tror att jag kommer sova väldigt bra inatt.. vilket känns jävligt skönt..

Ang att ta de lugnare i framtiden.. så tror jag att de blir så automtiskt till en början.. men om det blir hoj till nästa år.. så blir de ju en fighter.. o hur lätt e de e att ta de lugnt på sån.. har redan testat tidigare i år att köra utan kåpor.. helt omöjligt att köra på två hjul.. :tummenupp :)

Usch, det är så tråkigt att läsa om olyckor.
Har en kompis som körde av vägen i närmare 90 i somras. Hojen träffade en lyktstolpe men han klarade sig måttligt med ett frakturerat nyckelben, en skadad mjälte och muskelskador i ryggen.

Man får sig en tankeställare.

Jag önskar dig en snabb återhämtning!
Krya på dig!

Ajaj

Ajaj, det var ingen kul läsning. Skönt att du klarade dig bra trots skadorna.
Den 10 juli ifjol klotade jag med min Duke och bröt högra fotleden och fick opereras och skruva ihop leden och nu har det gått mer än ett år sedan. Tyvärr har jag fortfarande nedsatt rörelser i fotleden men jag jobbar på att träna tillbaka lite del av förlorade rörelserna även jag aldrig kommer att bli 100% bra igen.

Precis som Nitrous påpekade att det är jätteviktigt att lyssna och göra exakt vad sjukgymnast säger. Dom kan ju sina saker!

Krya på dig.

Oj då!!! :eek:

Skönt att du lever och mår "bra".

Nu har du ju all tid i världen att bli en mästare på Photoshop... :D

Krya på dig!!! :)

:Hej

Det har hänt jävligt mycket under de här två veckorna. Första gången man såg dig så blev man lipfärdig, men nu känns det riktigt bra och nu vet man ju att det bara är en tidsfråga innan du är tillbaka på din tron på gården.:D

Kommer förbi imorgon med lite dvd-filmer till dig så du har nåt att titta på.:)

krya nu på dig gubben!!!!!fit for fight nästa säsong!!!!!

Jag är fortfarande halt o har ont i min fot efter krosskadan......men man lär sig leva med det.

Maverick skrev:
hon vill givetvis oxå att jag skall sluta köra.. vi få se.. men just nu vill jag inte göra de.. e ruskigt sugen på att sätta mig på hojen igen..

Klart du inte ska sluta åka hoj.....(fast jag förstår carro)
Tror alla som stuntar vet att" risken "att klota finns där.....
I mitt fall är det det som gör att jag mår som en prins efter att jag varit ute och lekt....
Måste få en daglig dos av adrenalin....

Sluta åka hoj är inte ett allternativ.....
Man kan åka hoj utan att stunta... :rolleyes: :rolleyes: tror jag.

Fan Maverick...inte göra så :mad: det kan ju sluta illa !!!
Jag e som du glad att du lever, blev orolig när jag hörde om det.
Bra att du har carro :fakta

Jag önskar dig all lycka i rehabliteringen...

KRYA PÅ DIG NU :hej :squid

/fluppen :brynad

bara hoppas att det går bra med läkningen,själv är jag fortfarande inte bra efter benbrott+spricka i hälen och det är 16 månader sen nu
lycka till

Krya på dig min lilla älskling :kär ..Vet att allt kommer att bli bra.

När det gäller mc åkning så har jag fått stor avsmak av det hela just nu.. var inte alls kul att se sin älskling åka av vägen och göra sig illa.... var nog de värsta timmarna i mitt liv... :fakta

Men snart kommer ni nog att se mig och Henke på vägarna igen... så ni behöver inte vara oroliga :D

/ Kram Carro :tuttar

Last edited:
Krya på dig!!!
Skäms nästan när jag gnäller om min onda rygg, brutna handled (och ett tar hundra blå märken) när man läser om dig.
Man får onekligen lite funderingar när man ligger på hospitalet...
Glad att du fixar det, häng i killen det värsta är gjort bara att se framåt!

:tummenupp

/Citadonknapraren

Fy fan va tråkigt att läsa mavve! Får ingen lust att sätta mig på gixxern när jag läser sånt här! Fan att det ska va så jävla skoj!

Krya på dig så vi kan dricka lite öl snart igen! :crash

fyfan, tur iallafall att läkarna kan det dom kan idag, det e helt otroligt!

krya på dig! :hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...