Min nya hoj

Är också ute efter en 03a vågar man fråga hur mycket du fick ge?
 
Jag är tok-nöjd, inget snack om det! Jag kommer få krupp av att inte kunna köra min nya hoj på hela vintern, men jag får väl köra runt i garaget eller nått. Min Gammelgixxer behåller jag, den kommer ställas av i november.

TheDude: Klart du får klämma på hojen när du kommer upp :brynad

Pirro: Jag gav 110 för den, gått 117 mil. Det går att hitta billigare privat om man letar. Kan tipsa om att du kan köpa en helt ny för en väldigt billig peng, dock finns bara svart/koppar och silver kvar hos importören.

Gixxer 1000= :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

/ V. Attenkyld
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag är tok-nöjd, inget snack om det! Jag kommer få krupp av att inte kunna köra min nya hoj på hela vintern, men jag får väl köra runt i garaget eller nått. Min Gammelgixxer behåller jag, den kommer ställas av i november.

TheDude: Klart du får klämma på hojen när du kommer upp :brynad

Pirro: Jag gav 110 för den, gått 117 mil. Det går att hitta billigare privat om man letar. Kan tipsa om att du kan köpa en helt ny för en väldigt billig peng, dock finns bara svart/koppar och silver kvar hos importören.

Gixxer 1000= :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

/ V. Attenkyld
Judas :mad:



:1pajas
 
Du kommer nog inte bli helt missnöjd. Min projektil har rullat runt 900 mil och jag är hur nöjd som helst... :fakta

Grattis !
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag är tok-nöjd, inget snack om det! Jag kommer få krupp av att inte kunna köra min nya hoj på hela vintern, men jag får väl köra runt i garaget eller nått. Min Gammelgixxer behåller jag, den kommer ställas av i november.

TheDude: Klart du får klämma på hojen när du kommer upp :brynad

Pirro: Jag gav 110 för den, gått 117 mil. Det går att hitta billigare privat om man letar. Kan tipsa om att du kan köpa en helt ny för en väldigt billig peng, dock finns bara svart/koppar och silver kvar hos importören.

Gixxer 1000= :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

/ V. Attenkyld

Du är medveten om att det är svart/koppar som är snyggast va?? ;)
 
Grattis Grattis!

Vilka var hojarna som troget följde med dig för att hämta hojen?
Den längst till vänster känner jag inte igen.
 
Bikerbitch skrev:
Grattis Grattis!

Vilka var hojarna som troget följde med dig för att hämta hojen?
Den längst till vänster känner jag inte igen.


Hojlistan: gsx1100Frad (gsxr 750-99), Tom (gsxr1100-88, Freppas ex), Oljekyld (gsxr1100-89), Oljekyld (gsxr1000-03) Så du har inte sett Jims nya moppe? Den var riktigt fin, och skoj att köra.
 

Bifogat

  • Nygixxer liten generation, 2003-10-18 017.JPG
    Nygixxer liten generation, 2003-10-18 017.JPG
    99.6 KB · Visningar: 126
Bikerbitch skrev:
Grattis Grattis!

Vilka var hojarna som troget följde med dig för att hämta hojen?
Den längst till vänster känner jag inte igen.

Det är Jim's nya pärla. :)

Sen va det jag, tom, macho, freppsi och freppsis flickvän. Sen sjävlklart Kicki, men hon va ju liksom redan på plats. ;)
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Hojlistan: gsx1100Frad (gsxr 750-99), Tom (gsxr1100-88, Freppas ex), Oljekyld (gsxr1100-89), Oljekyld (gsxr1000-03) Så du har inte sett Jims nya moppe? Den var riktigt fin, och skoj att köra.

Jahaja.. här kommer du och postar innan mig... och inte ens nämner mig.. :6surkart


Starta ÄmÄsÄn istället ditt böss! :fatta! :FU ;)
 
Bakifrån-bild, individen framför de vackra gixxrarna är vår kära Freppa. Den äckliga gammel-Yamman ägs av den otrogne EBS. Gixxa Powa!!!!!
 

Bifogat

  • Nygixxer freppa, 2003-10-18 022.JPG
    Nygixxer freppa, 2003-10-18 022.JPG
    121.3 KB · Visningar: 129
SRADen från sidan, en riktig pop-moppe :tuttar
 

Bifogat

  • Nygixxer generation liten, 2003-10-18 020.JPG
    Nygixxer generation liten, 2003-10-18 020.JPG
    107.5 KB · Visningar: 125
Arai, AGV... Kör han med TVÅ hjälmar? Samtidigt? Är den ena till hästsvansen?

Per, ska vi köra ikapp på slingerbulten nån dag framöver? I feel lucky.
 
Mattias skrev:
Arai, AGV... Kör han med TVÅ hjälmar? Samtidigt? Är den ena till hästsvansen?

Per, ska vi köra ikapp på slingerbulten nån dag framöver? I feel lucky.


Jag känner mig inte så lucky så vi låter nog bli......Nån form av stolthet måste man väl få ha kvar. Dessutom skulle jag aldrig rejsa mot dig på slingerbulten, jag vill köra nån väg som jag gillar. Och så kan du montera bort valfritt hjul från din hoj så kanske jag hänger på en liten bit iallafall. Helst bakhjulet.
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag känner mig inte så lucky så vi låter nog bli......Nån form av stolthet måste man väl få ha kvar. Dessutom skulle jag aldrig rejsa mot dig på slingerbulten, jag vill köra nån väg som jag gillar. Och så kan du montera bort valfritt hjul från din hoj så kanske jag hänger på en liten bit iallafall. Helst bakhjulet.

Jag tror du kommer ta Mattias på Nynäsvägen. :rolleyes: ;)
 
Mattias skrev:
Arai, AGV... Kör han med TVÅ hjälmar? Samtidigt? Är den ena till hästsvansen?

Per, ska vi köra ikapp på slingerbulten nån dag framöver? I feel lucky.

Mattias missar minsann inte en detalj (dekal) i onödan =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top