Conrad
Troligen sporthoj.com medlem
SITT INTE! Står det ju! Lär er respektera handlarnas regler!!
avundsjuk?
Grattis!
avundsjuk?
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OLJEKYLD GSXR skrev:Lägger upp ett par bilder på min nya hoj![]()
Får jag röra vid den när jag kommer upp?
JudasOLJEKYLD GSXR skrev:Jag är tok-nöjd, inget snack om det! Jag kommer få krupp av att inte kunna köra min nya hoj på hela vintern, men jag får väl köra runt i garaget eller nått. Min Gammelgixxer behåller jag, den kommer ställas av i november.
TheDude: Klart du får klämma på hojen när du kommer upp![]()
Pirro: Jag gav 110 för den, gått 117 mil. Det går att hitta billigare privat om man letar. Kan tipsa om att du kan köpa en helt ny för en väldigt billig peng, dock finns bara svart/koppar och silver kvar hos importören.
Gixxer 1000=![]()
![]()
![]()
![]()
/ V. Attenkyld


OLJEKYLD GSXR skrev:Jag är tok-nöjd, inget snack om det! Jag kommer få krupp av att inte kunna köra min nya hoj på hela vintern, men jag får väl köra runt i garaget eller nått. Min Gammelgixxer behåller jag, den kommer ställas av i november.
TheDude: Klart du får klämma på hojen när du kommer upp![]()
Pirro: Jag gav 110 för den, gått 117 mil. Det går att hitta billigare privat om man letar. Kan tipsa om att du kan köpa en helt ny för en väldigt billig peng, dock finns bara svart/koppar och silver kvar hos importören.
Gixxer 1000=![]()
![]()
![]()
![]()
/ V. Attenkyld
Bikerbitch skrev:Grattis Grattis!
Vilka var hojarna som troget följde med dig för att hämta hojen?
Den längst till vänster känner jag inte igen.
Bikerbitch skrev:Grattis Grattis!
Vilka var hojarna som troget följde med dig för att hämta hojen?
Den längst till vänster känner jag inte igen.
OLJEKYLD GSXR skrev:Hojlistan: gsx1100Frad (gsxr 750-99), Tom (gsxr1100-88, Freppas ex), Oljekyld (gsxr1100-89), Oljekyld (gsxr1000-03) Så du har inte sett Jims nya moppe? Den var riktigt fin, och skoj att köra.
Mattias skrev:Arai, AGV... Kör han med TVÅ hjälmar? Samtidigt? Är den ena till hästsvansen?
Per, ska vi köra ikapp på slingerbulten nån dag framöver? I feel lucky.
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag känner mig inte så lucky så vi låter nog bli......Nån form av stolthet måste man väl få ha kvar. Dessutom skulle jag aldrig rejsa mot dig på slingerbulten, jag vill köra nån väg som jag gillar. Och så kan du montera bort valfritt hjul från din hoj så kanske jag hänger på en liten bit iallafall. Helst bakhjulet.
Mattias skrev:Arai, AGV... Kör han med TVÅ hjälmar? Samtidigt? Är den ena till hästsvansen?
Per, ska vi köra ikapp på slingerbulten nån dag framöver? I feel lucky.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |