Min nya hjälm

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Lukten i en ny hjälm är nätan bättre än i en ny bil. Tänk om man kunde köpa den som rakvatten. Monterade iridiumvisir idag. 1.047 kr! Vad gör man inte för att se cool ut. Nyfiken: någon som har sett den här designen/färgen i en svensk butik?

Bifogat

• minhjalm.jpg
    minhjalm.jpg
    134.5 KB · Visningar: 188
Nyteknik skrev:
Lukten i en ny hjälm är nätan bättre än i en ny bil. Tänk om man kunde köpa den som rakvatten. Monterade iridiumvisir idag. 1.047 kr! Vad gör man inte för att se cool ut. Nyfiken: någon som har sett den här designen/färgen i en svensk butik?

Funkar!
Iridium är fräckt ! Du får ta o fixa tearoffs nu också då... :)

Berra skrev:
Funkar!
Iridium är fräckt ! Du får ta o fixa tearoffs nu också då... :)
Gärna tear-off´s men butiksbiträdet såg oförstående ut när jag frågade efter det. Visserligen betyder inte det så mycket. Men jag har aldrig sett någon i depån med detta. Vore finemang. Någon med erfarenhet/info?

Nyteknik skrev:
Gärna tear-off´s men butiksbiträdet såg oförstående ut när jag frågade efter det. Visserligen betyder inte det så mycket. Men jag har aldrig sett någon i depån med detta. Vore finemang. Någon med erfarenhet/info?

Jag har haft tear-off´s liggandes i bilen hela sommaren utan att orka montera skiten. Blir ändring på det detta året...

tearoff rockar
näsplåster rockar
skinnställreklam rockar
långa svarta streck rockar
färgmatchning rockar

Bifogat

• tearoff.jpg
    tearoff.jpg
    66.9 KB · Visningar: 108
Last edited:
R2 skrev:
tearoff rockar
näsplåster rockar
skinnställreklam rockar
långa svarta streck rockar
Du glömde nämna att krom rockar!
Jag har också både tear-offs och näsplåster liggandes hemma, kanske skulle göra ett frest till sommaren? :)

*/ ?>
Back