t4pp3r skrev:2591451asså man säger ju inte att nåt e för tungt i förhållande till sin vikt.
Nä men vi fattar iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t4pp3r skrev:2591451asså man säger ju inte att nåt e för tungt i förhållande till sin vikt.
nem en säger för lite effekt förhålladne till sin viktt4pp3r skrev:2591451asså man säger ju inte att nåt e för tungt i förhållande till sin vikt.

Mr EmCom skrev:2591456nem en säger för lite effekt förhålladne till sin vikt
eller (för att krånga till det) för tung förhållande till sin vikt![]()
yeaht4pp3r skrev:2591463haha så kan man ju oxå uttrycka de![]()
Dock så är det ju din tråd så du avgör jut4pp3r skrev:2591470haha rosen kommer inte bli glad![]()
mer än en sida feting ot. får passa oss för piskan snart![]()
Ganska billigt låter det som faktiskt, ett helt plastkit org går nog på 25 ungefär.125_next skrev:2591484Hehe Rosen Piska oss inte förresten kolla lite på Giwaze eller vad fan stället heter och en ny sidåkåpa kostar 2200![]()
Lundgren skrev:2591482Dock så är det ju din tråd så du avgör ju![]()
125_next skrev:2591484Hehe Rosen Piska oss inte förresten kolla lite på Giwaze eller vad fan stället heter och en ny sidåkåpa kostar 2200![]()
Lundgren skrev:2591488Ganska billigt låter det som faktiskt, ett helt plastkit org går nog på 25 ungefär.
Japp ett helt komplett kåpsett (all plast då) kostar runt 25000. Men då är det hytt och helt org också.t4pp3r skrev:2591506sant. min tråd men jag bryr mej inte.
då plastar jag fan egna. verkar inte vara de lättaste å hitta begagnade. funderar ändå på å lacka om hojen så de e inget problem.
25000 lr 2500?![]()
kostar ett jävla kåpset 25000 så e de ju helt sjukt med tanke på att min hoj kosta 26.
t4pp3r skrev:2591506sant. min tråd men jag bryr mej inte.
då plastar jag fan egna. verkar inte vara de lättaste å hitta begagnade. funderar ändå på å lacka om hojen så de e inget problem.
Lundgren skrev:2591517Japp ett helt komplett kåpsett (all plast då) kostar runt 25000. Men då är det hytt och helt org också.
125_next skrev:2591519Använd dom som du har nu som ram
t4pp3r skrev:2591533helt sjukt vaffan. så jävla mycke plast e de ju inte.
får se. ska man ändå göra nya så vill jag nog ha egendesignade former. ska ändå jobba mä frigolit till bakdelen så de e la bara å göra samma sak.
125_next skrev:2591605Det är inte plasten som är dyr utan det är väldigt dyrt att böjaden och göra former liksom det är typ som när man gör ten soldater ? Och det är väldigt dyrt att ha såna maskiner som pressar plast..
Såg på ett program på discovery channel som heter Extrema bilar då var det ett sånt företag som tillverkade bodykits till bilar och då var det som 2 m2 kub som dom hade själva fomren i och som pressas sedan så sprutar dem plast på hela formen vilket får fram en spoiler tex..

dezyn skrev:2591618Har nog rätt mycket att göra med att det inte är så vanligt att man köper kåpor till tex NSR, men 25000 låter överdrivet mycket, är det Honda Återförsäljare som anger det priset?
Om man jämför med vad plast till en cross kostar, visserligen rätt mycket mindre plast, men ändå, så är det ju ungefär 1000kr för ett kåpset, pirat då oftast.
Jag är så trött att jag virrar bort mig när jag skriver..![]()
dezyn skrev:2591618Har nog rätt mycket att göra med att det inte är så vanligt att man köper kåpor till tex NSR, men 25000 låter överdrivet mycket, är det Honda Återförsäljare som anger det priset?
Om man jämför med vad plast till en cross kostar, visserligen rätt mycket mindre plast, men ändå, så är det ju ungefär 1000kr för ett kåpset, pirat då oftast.
Jag är så trött att jag virrar bort mig när jag skriver..![]()
t4pp3r skrev:2591640anledningen till att de e billigare till cross e att de e crossplats. dvs färgämnen å skit i plasten och inte lackat som till nsren.
tveksamt om dom gör kåpor så. tippar på att dom vakumformar de. på volvo gör dom alla hyllor så. dom har en plastskiva som dom spänner upp i en ram och värmr upp så den blir aldeless sladdrig och sedan har dom en form med massa hål i som dom lägger plasten på och suger ur all luft genom hålen. ser asfräckt ut när dom gör de.
dezyn skrev:2591657Jo det tänkte jag inte på, det där med att de var lackade, men jag tror fortfarande att det är så pass dyrt för att de inte är lika mycket kåpor som tillverkas, till de vanligaste crossarna så tillverkas det ju ändå rätt mycket kåpor osv.
Påminner mig om vad stället jag sommarjobbade på betalade för flygplansdelar, bara för att de var ensamrätt på de flesta delarna, och det bara fanns en tillverkare. Nu kommer jag inte ihåg om det var 6 eller 60 tusen kronor för nån liten bult, men sjuk mycket var det i alla fall, för små skitsaker.
t4pp3r skrev:2591392har bara sätt film på när han drar bakhjul genom nåt industriområde lr nåt. men jag fattar itne hur han lyckas. jag (kan visserligen inte köra bakhjul över huvud taget) har provat litegranna och nsren känns som å dra bakhjul mä en occ-chopper lr nåt.
(kopplar upp hojjen)!ante skrev:2591722får upp min utan problem, problemet är att hålla den öppe bara, handlar nog om drevningen då... rekordet är väll va 5m(kopplar upp hojjen)

Jasså du har problem med at hålla den uppe 
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN