Bättring
Already done. I know how to handle these things. Men för min underhållning så är jag besviken på SH idag.
ÄR väldigt besviken själv så här i efterhand så här följer:
Fråga henne när INTE brorsan hör:
Hur lyckades du ta dig igenom komvux när en gaffeltruck tycks ha mer IQ.
Du måste ju vara bra i sängen för några andra kvaliteer har jag inte sett?!
Påpeka hela tiden om hur bra brorsans ex var och att de framförallt var mycket snyggare.
Blanda in några roofies i hennes glas när ni går ut. Alltid uppskattat med brudar som dricker för mkt.
När hon ändå är bra borta på ropparna se till att hetsa någon på puben att hångla med henne. Oavsett hur medgörlig hon är så kommer din bror tycka att det är jobbigt.
Ta hennes dator och sexchatta med snubbar i smyg. Säg sedan till brorsan att du råkat höra ett samtal på telefon där hon nämnt att hon har någon på sidan av som hon sexchattar med. Hetsa brorsan att kolla loggarna på datorn och "hjälp" honom hitta dina loggar.
Beställ lite onödia prylar i hennes namn på tv shop.
Ta några använda kondomer av fel märke eller annat märke än vad dem använder. Gärna xxxl svarta extra knottriga eller liknande. Kanske till och med en använd. Se till att någon ramlar ut eller fejka att den ramlade ut när hon deckar av roofisarna.
Skicka hem ett falskt provresultat i form av klamydia eller dylikt med avsändare från hennes gynmottagning. Försök få din bror öppna brevet.
Färgar hon håret? Ta hennes färgflaskor och spruta in väteperoxid eller något annat fint i färgflaskorna så det blir lite roligare effekt.
Stoppa en spik i hennes sko rakt genom sulan. Hon måste ju trampat på den eller hur?
Säg till brorsan att hon stöter på dig och fråga om det är ok om du tar dig en åktur?
Fråga om hon har något kort på morsan. Kommentera med syrlig och nedvärderande attityd. Äpplet fallar inte långt från trädet.
Nu får någon annan fylla på med mer: