Min lillebrors nya flickvän...

Jaja - beskriv läckerbiten nu:D

Ta lite :öl:ätapiller:dricka

En gång var det en brud som brorsan var helt galen som han var o
glutta på under en pubrunda - ja visste inte om det.
Hon jobbade där 1,5m lång,pepsodentgaddar o nice tits och flög fram nykter och gav en bärs till mig och la huvet på sne:kiss :3freak

Han är sur fortfarande efter ett decenium :va:ätapiller

Jaja - beskriv läckerbiten nu:D

Ta lite :öl:ätapiller:dricka

En gång var det en brud som brorsan var helt galen som han var o
glutta på under en pubrunda - ja visste inte om det.
Hon jobbade där 1,5m lång,pepsodentgaddar o nice tits och flög fram nykter och gav en bärs till mig och la huvet på sne:kiss :3freak

Han är sur fortfarande efter ett decenium :va:ätapiller

Allt för att få dig att handla mer. Du faller för tjejers sätt att lura dig. Skäms påg.

Drysen du är nog lika stor mes som din bror. Att du behöver ta hjälp här =) De är bara mata på om du vill annars låt din bror få doppa så mycket han vill tills han också fattat att han hittat fel. :7peta

Alltså, vi måste ju veta lite om henne om vi ska kunna knäcka henne rejält..
Dessutom vill vi ha motiv! Ut med lite fakta nurå så vi kan äga cheyen!

Alltså, vi måste ju veta lite om henne om vi ska kunna knäcka henne rejält..
Dessutom vill vi ha motiv! Ut med lite fakta nurå så vi kan äga cheyen!

Drysen sade något stötande till tjejen så nu ligger drysen under sängen och skakar :D
Han laddar för ny attack idag. Upp MED DIG :D

Eller så skiter du i dom kärringaktiga fasonerna som du håller på med och gör det som en riktig man/storebror. Tala om vad du tycker istället. Säg till både henne och brorsan att du inte litar på henne och att du är emot deras förhållande. Förklara sakligt att du är glad för din brors skull att han hittat någon men att du kommer att köra varenda flyttlass där ifrån när han slänger ut henne. Under tiden är det bara att gilla läget och umgås som vanligt. Man behöver inte gilla varenda person man träffar men sabba inte din relation till din bror.

Already done. I know how to handle these things. Men för min underhållning så är jag besviken på SH idag. :(

Vilken tråkig tråd detta blev.. :näsblod

Hahaha, Drysen :kär

Ja seriöst, vad fan hände?
Den här tråden hade ju fantastisk potential...

Jag instämmer! Tror jag vet vad jag gjort för fel. Skall skriva ner en beskrivning av henne så det tar hus i helvete och SH-pöblen börjar knyta nävar i fickorna samt göra insamlningstrådar för att deportera henne till Sibirien!

Drysen e fan bäst!!! Synd sh e full me bittra människor! Bittra människor dör i förtid! :fakta
Detta e ju humor på hög nivå :D

Näe:D Brorsan fick gå till baren och trängas,svettas o betala för att se duracellkaninen me pepsodentgaddar - hon fick syn på mig när ja satt me han sen och hon dök upp med en:öl gratis:D

Då försökte hon bara få dig i säng :D och tog du chansen?

Skall skriva ner en beskrivning av henne så det tar hus i helvete och SH-pöblen börjar knyta nävar i fickorna samt göra insamlningstrådar för att deportera henne till Sibirien!

Det är ju det vi väntar på!
Är hon manipulativ eller är hon bara "plain WT", är hon smart som en fiskmås eller är hon fullblodspsykopat som lindat din bror runt sitt lillfinger?
Vi måste veta eftersom varje fiende måste bemötas på rätt sätt.

Det är ju det vi väntar på!
Är hon manipulativ eller är hon bara "plain WT", är hon smart som en fiskmås eller är hon fullblodspsykopat som lindat din bror runt sitt lillfinger?
Vi måste veta eftersom varje fiende måste bemötas på rätt sätt.

Du glömde exteriört.

Bättring

Already done. I know how to handle these things. Men för min underhållning så är jag besviken på SH idag. :(

ÄR väldigt besviken själv så här i efterhand så här följer:

Fråga henne när INTE brorsan hör:
Hur lyckades du ta dig igenom komvux när en gaffeltruck tycks ha mer IQ.
Du måste ju vara bra i sängen för några andra kvaliteer har jag inte sett?!

Påpeka hela tiden om hur bra brorsans ex var och att de framförallt var mycket snyggare.

Blanda in några roofies i hennes glas när ni går ut. Alltid uppskattat med brudar som dricker för mkt.

När hon ändå är bra borta på ropparna se till att hetsa någon på puben att hångla med henne. Oavsett hur medgörlig hon är så kommer din bror tycka att det är jobbigt.

Ta hennes dator och sexchatta med snubbar i smyg. Säg sedan till brorsan att du råkat höra ett samtal på telefon där hon nämnt att hon har någon på sidan av som hon sexchattar med. Hetsa brorsan att kolla loggarna på datorn och "hjälp" honom hitta dina loggar.

Beställ lite onödia prylar i hennes namn på tv shop.

Ta några använda kondomer av fel märke eller annat märke än vad dem använder. Gärna xxxl svarta extra knottriga eller liknande. Kanske till och med en använd. Se till att någon ramlar ut eller fejka att den ramlade ut när hon deckar av roofisarna.

Skicka hem ett falskt provresultat i form av klamydia eller dylikt med avsändare från hennes gynmottagning. Försök få din bror öppna brevet.

Färgar hon håret? Ta hennes färgflaskor och spruta in väteperoxid eller något annat fint i färgflaskorna så det blir lite roligare effekt.

Stoppa en spik i hennes sko rakt genom sulan. Hon måste ju trampat på den eller hur?

Säg till brorsan att hon stöter på dig och fråga om det är ok om du tar dig en åktur?

Fråga om hon har något kort på morsan. Kommentera med syrlig och nedvärderande attityd. Äpplet fallar inte långt från trädet.

Nu får någon annan fylla på med mer:

Plantera lite nakenbilder väl synligt på brorsans skrivbord vid ett bra tillfälle.. Märk mappen med namnet till hans ex!
Obsa att kvinnan på bilderna må ha bättre ass, face och tits än flickvännen!

ÄR väldigt besviken själv så här i efterhand så här följer:

Fråga henne när INTE brorsan hör:
Hur lyckades du ta dig igenom komvux när en gaffeltruck tycks ha mer IQ.
Du måste ju vara bra i sängen för några andra kvaliteer har jag inte sett?!

Påpeka hela tiden om hur bra brorsans ex var och att de framförallt var mycket snyggare.

Blanda in några roofies i hennes glas när ni går ut. Alltid uppskattat med brudar som dricker för mkt.

När hon ändå är bra borta på ropparna se till att hetsa någon på puben att hångla med henne. Oavsett hur medgörlig hon är så kommer din bror tycka att det är jobbigt.

Ta hennes dator och sexchatta med snubbar i smyg. Säg sedan till brorsan att du råkat höra ett samtal på telefon där hon nämnt att hon har någon på sidan av som hon sexchattar med. Hetsa brorsan att kolla loggarna på datorn och "hjälp" honom hitta dina loggar.

Beställ lite onödia prylar i hennes namn på tv shop.

Ta några använda kondomer av fel märke eller annat märke än vad dem använder. Gärna xxxl svarta extra knottriga eller liknande. Kanske till och med en använd. Se till att någon ramlar ut eller fejka att den ramlade ut när hon deckar av roofisarna.

Skicka hem ett falskt provresultat i form av klamydia eller dylikt med avsändare från hennes gynmottagning. Försök få din bror öppna brevet.

Färgar hon håret? Ta hennes färgflaskor och spruta in väteperoxid eller något annat fint i färgflaskorna så det blir lite roligare effekt.

Stoppa en spik i hennes sko rakt genom sulan. Hon måste ju trampat på den eller hur?

Säg till brorsan att hon stöter på dig och fråga om det är ok om du tar dig en åktur?

Fråga om hon har något kort på morsan. Kommentera med syrlig och nedvärderande attityd. Äpplet fallar inte långt från trädet.

Nu får någon annan fylla på med mer:

* Ta ett par kallingar som inte är av din brorsas modell och tryck ned mellan dynorna i soffan. Kan ligga ett bra tag och om det behövs hjälp till att hitta dom.

Kan du inte bara fråga om hon har lagt på sig lite sen sist, varje gång ni ses ..

Haha, hade helt glömt bort den tråden, underbar! :rofl

:D

Jag kan se The Drysen Askhög redan.

Det är absolut livsfarligt att ge sig på ett stridspar , dom ser detta genast - inom en tiondels sekund är aliansen klar liksom segern:D

Har haft en del brewdar där vi inom loppet av sekunder bildat stridspar för timmar/dygn
bara för att folk angripit oss - resultatet har varit förödande - som ett kärnvapenagrepp:D.

Vad Drysen kan råka ut för är att hans pikningar gör dom sammansvetsade och det slutar med total överlägsenhet (9 villor,8 sommarstugor,4 Ferraris och så vidare) + plus att dom köper ut Drysen från tomtplätten som han bittert tältar på och bygger en återvinningsstation

drysf.jpg

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back