Min lillebrors nya flickvän...

Dom flyttar ihop as we speak.

Inser nu när den momentära ilskan lagt sig att jag kanske låter lite som en idiot. Men en storebror kommer alltid reagera som en storebror! Klart man är orolig för sin lillebror. Men ska låta honom vara och göra Sina egna misstag så han lär sig. Men jag vill ändå ha lite sydliga kommentarer för min mentala njutning!

Och nu ska du bära möbler? Bökigt....:D Kan du inte rigga en flyttlåda med något komprometterande som du "råkar" tappa ut när alla är närvarande....tysk dvärgporr? Semtex? Torkade kattkadaver?

Jag är fortfarande nyfiken på vad det är som gör att dina varningsklockor ringer? Varför är hon dålig för brorsan? Jag har en kompis vars brorsa dejtade exfrun till en av Sveriges tyngsta rånare på senare år....där kände han att det dags att ingripa. Brorsan fattade...till slut.

Är det på den nivån så är det nog mer än syrliga kommentarer som gäller. I annat fall...se vad som händer. Det kanske blir toppen?

Han kan vara nåt på spåret.

Jag t ex, borde lyssnat på min betydligt klokare lillebror. Men icke...

kärleken gör en blind, en kille som blev av med allt han ägde och hade - x-mille, hans polare sa, "jag kanske skulle sagt nåt, vi visste vem hon är, men du skulle inte lyssnat ändå" han instämde "jag hade inte lyssnat på dig och trott mer på henne" -gjort är gjort

Last edited:
Kan du inte komma på nåt syrligt själv att säga så kanske du inte är så mycket smartare än flickvännen. Eller så är det helt enkelt så att det inte finns så mycket elakt att säga till henne. Du har ju inte precis matat tråden med mycket info om vad tjejen har gjort fel.

Förövrigt tycker jag du ska låta din bror fatta sina egna beslut. Herregud, fråga Sporthoj om hjälp över hur man ska leva sitt (och andras) liv, säga och göra. :va

Inte när han är kär i en tjej som hänger med tvivelaktiga personer då tar jag in min vetorätt som storebror. Fan sporthoj :mad: Var kom all moral ifrån?! :mad: Jag är smartare än så här och sköter det vuxet. Men för min mentala njutning vill jag ha syrliga kommentarer jag kan tänka på. Shoot!

Är du inte vuxen nog att hitta på dina egna syrliga kommentarer? Snoris.

Eller så skiter du i dom kärringaktiga fasonerna som du håller på med och gör det som en riktig man/storebror. Tala om vad du tycker istället. Säg till både henne och brorsan att du inte litar på henne och att du är emot deras förhållande. Förklara sakligt att du är glad för din brors skull att han hittat någon men att du kommer att köra varenda flyttlass där ifrån när han slänger ut henne. Under tiden är det bara att gilla läget och umgås som vanligt. Man behöver inte gilla varenda person man träffar men sabba inte din relation till din bror.

Det är rätt. Förklara vad du känner. Gärna öppet med folk omkring så det blir tryckande stämning. Sen smuttar du oberört vidare på din kopp kaffe.

Tokiga cheyer är det farligaste som finns.

Jag tycker du ska skita i det. Är din bror lika smart som du är lär han märka det själv så småningom. Är hon smartare än du kan hon vända din bror mot dig.

Jag sa åt en kompis som dejtade en psykopatbrud att jag tyckte han skulle lägga ner det.

Nu snackar vi fullblodspsykopat som försökt sätta dit sina ex för brott dom inte hade begått, samt stalkat sina ex's nya tjejer så till den milda grad att hon var polisanmäld för det.

Jag sa det ungefär såhär: "Med tanke på hennes förflutna så bör du nog känna efter ordentligt innan ni går ett steg längre än att dejta"

Han hade tur, han jobbade jävligt mycket borta på veckorna så psykopaten tröttnade och lämnade honom stilla och lugnt för en annan.

Efteråt sa han att han hade varit totalt blind för alla hennes fel och brister som vi andra hade sett, men sett dom tydligt när dom hade slutat dejta.

Så det är inte fel att säga till, men det är fel att fösöka påverka utöver det.

Snälla berätta nu vad som gör henne till den människan som du verkar ogilla.

Haha - Drysen sa ju att han är bitter och att han försökt klanka på henne att hon inte lyckades så bra i skolan:va

Detta säger allt - hon är en brutalt söt och jobbar med nått enkelt som inom handeln:rofl

Eller han kanske har nått smaskigt att komma me :krama

Kan du inte typ silvertejpa fast henne, sätta på henne och ta lite bilder som du sedan skickar till din bror där du även förklarar vilken slampa hon är?

Ja han gick väll till närmaste Ica Maxi och fixade henne!
- Men till skillnad från *host* vissa andra *host*, så lyckades han.

Låt hans brud va :tummenupp

Inte när han är kär i en tjej som hänger med tvivelaktiga personer då tar jag in min vetorätt som storebror. Fan sporthoj :mad: Var kom all moral ifrån?! :mad: Jag är smartare än så här och sköter det vuxet. Men för min mentala njutning vill jag ha syrliga kommentarer jag kan tänka på. Shoot!

Kan du inte typ silvertejpa fast henne, sätta på henne och ta lite bilder som du sedan skickar till din bror där du även förklarar vilken slampa hon är?

Nä.

Tejpa fast henne i en lyktstolpe, dra ner byxorna på henne och skriva en lapp: Knulla mig!

(från tidigare sporthoj-tråd om ett helt annat ämne...)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back