Min hund vart tillfälligt okontrollerbar vad göra?

Status
Ej öppen för fler svar.
Det var ett jäkla tjat om avlinving av hunden.

Avliva ägaren istället, det är han som är orsaken till problemet.

(Alla som läst Rocky's tidigare trådar om sin hund, och syn på "dressyr" vet vad jag talar om.)
Dessa händelser kommer ju knappast som en överaskning.

Rock ´n Robin skrev:
2446093som bet mig i stjärten..

Ok, du får inte skriva stjärt när du är kille, det låter äckligt! :näsblod

Jag tror för övrigt bara att författaren lider av uppmärksamhets-sjukan.

Frazze skrev:
2446084 Jag tror inte du skulle vilja att din hund bet en annan människa. Skaffa en munkorg, för jag tror inte att du har för avsikt att avliva hunden.

Eller en sån här: :)

crocuta_hyena_guard_02_sm.gif

Det var väl en hund han skulle ha, inte en apa..? :va

imaster skrev:
2446134 Det var väl en hund han skulle ha, inte en apa..? :va

Mörka personer är människor med! Ingen rasism är tillåtet. Nysvenskarna är inga apor.

Henken skrev:
2446133 Ok, du får inte skriva stjärt när du är kille, det låter äckligt! :näsblod

Jag tror för övrigt bara att författaren lider av uppmärksamhets-sjukan.

Ass? :yoparty

Last edited:
Rock ´n Robin skrev:
2446141 Mörka personer är människor med! Ingen rasism är tillåtet. Nysvenskarna är inga apor.
Ass? :yoparty

Dock figurerar det en apa på bilden...
Ja, ass blir bra! :arsele

Henken skrev:
2446149 Dock figurerar det en apa på bilden...
Ja, ass blir bra! :arsele

Ja ja ser apan med.. men man får inte säga så här.. ingen rasism tolereras! Dom är nog afrikaner.. men får man ha babianer o hyenor hur som hellst där?

Kukförlängaren kan nog lätt bli det motsatta..

War-psycho skrev:
2446124 Det var ett jäkla tjat om avlinving av hunden.

Avliva ägaren istället, det är han som är orsaken till problemet.

(Alla som läst Rocky's tidigare trådar om sin hund, och syn på "dressyr" vet vad jag talar om.)
Dessa händelser kommer ju knappast som en överaskning.

Jag har ingen hund. :tomten

Men jag älskar att se hur upprörda alla moraltanter blir, så även du över ett uppenbart flaim.

:D :D :D :D :D :D :D :D

Du gick på det igen, helt otroligt................:såjaponken

Orca69 skrev:
2445673 Var lite seriösa nu för fan, det här är allvarliga saker. Hände mig något liknande i veckan.

Hade promenerat till macken och köpt kexchoklad. När jag sedan promenerar hem stillsamt ätande på mitt godis så möter jag en barnfamilj med barnvagn och en stor hund i släptåg. Allt är lugnt ända tills vi kommer upp jämnsides, då börjar min kexchoklad hugga vilt mot barnvagnen och panik utbryter. Utrop såsom "Akta! Han har en vässad kexchoklad" och liknande överdrifter hörs. Men jag har full koll och hejdar snabbt min kexchoklad och promenerar vidare hemåt.

Tänk om de vetat att det var "två för en" pris.

Du besitter också berättartalang, dagens inlägg jag garvar fan ihjäl mig.........:D

Rock ´n Robin skrev:
2446199 :) I hear you ma bro! :yoparty

Du och jag är inte bröder, vi kommer heller aldrig bli det.

Så Mr. RF Racing spring till teknikmagasinet och tjacka en soft airgun så du kan flasha för polarna.

Ps.snacka inte mer med mig är du snäll :moppefuckosmilie

Last edited:
Orca69 skrev:
2445673 Var lite seriösa nu för fan, det här är allvarliga saker. Hände mig något liknande i veckan.

Hade promenerat till macken och köpt kexchoklad. När jag sedan promenerar hem stillsamt ätande på mitt godis så möter jag en barnfamilj med barnvagn och en stor hund i släptåg. Allt är lugnt ända tills vi kommer upp jämnsides, då börjar min kexchoklad hugga vilt mot barnvagnen och panik utbryter. Utrop såsom "Akta! Han har en vässad kexchoklad" och liknande överdrifter hörs. Men jag har full koll och hejdar snabbt min kexchoklad och promenerar vidare hemåt.

Tänk om de vetat att det var "två för en" pris.

'hahhaa Bäst!

Rocky skrev:
2446201 Du besitter också berättartalang, dagens inlägg jag garvar fan ihjäl mig.........:D

Du och jag är inte bröder, vi kommer heller aldrig bli det.

Så Mr. RF Racing spring till teknikmagasinet och tjacka en soft airgun så du kan flasha för polarna.

Haha jo lätt brossan.. :yoparty Du är en jävla flejm :näsblod

Skapar en tråd om en lögn.. de ä VÄRRE än ja gör..

HönaPower skrev:
2446215 Så du menar att du hittade på allt du skrivit, bara det är skäl till avlivning!

Precis.. så JÄVLA dålig stil :tomten

Last edited:
Rocky skrev:
2446219 Ja visst är det hemskt, det har nog ingen annan gjort förutom jag. :rolleyes:

Jo.. jag! Så vi ä brossor nu :)
O dessutom om ett såhär jävla allvarligt ämne.. Jag kan ge mig fan på att de ä endel som har tatt illa upp! De gör dom inte av mig..

HönaPower skrev:
2446215 Så du menar att du hittade på allt du skrivit, bara det är skäl till avlivning!

Ja för på ett internetforum så är 99 procent av inläggen sanningar, nästan all information är sann så det jag gjorde är totalt vedervärdigt.
Och ingen annan har gjort det förutom jag.

Eftersom du ej hade förmågan att inse att detta var ett enligt mig med flera, ett uppenbart flaim så får du vänligt men bestämt ställa dig i ledet bland övriga människor i denna kategori, och inte spy galla på mig för du inte har kapaciteten.

:fakta

This is the internet my friend.......................

Last edited:
He, men det värsta är att senariot du beskrev inte nödvändigtvis behöver vara påhittat :rolleyes: Det FINNS sådana människor, har själv brottats med ett tiotal här där jag bor :dummer

Rocky skrev:
2446227 Ja för på ett internetforum så är 99 procent av inläggen sanningar, nästan all information är sann så det jag gjorde är totalt vedervärdigt.
Och ingen annan har gjort det förutom jag.

Eftersom du ej hade förmågan att inse att detta var ett enligt mig med flera, ett uppenbart flaim så får du vänligt men bestämt ställa dig i ledet bland övriga människor i denna kategori, och inte spy galla på mig för du inte har kapaciteten.

:fakta

This is the internet my friend.......................

Du skojjar om ett JÄVLIGT allvarligt ämne.. sen så kör du med den inställningen att om andra gör fel så kan du me göra det.. du är fan mer dum i huvet än mig.. KUL för dom som vart med om kamphundar o råkat illa ut på riktigt..

Moderator, stäng den här tråden innan de börjar klösa varandra i ögonen

Rock ´n Robin skrev:
2446240 Du skojjar om ett JÄVLIGT allvarligt ämne.. sen så kör du med den inställningen att om andra gör fel så kan du me göra det.. du är fan mer dum i huvet än mig.. KUL för dom som vart med om kamphundar o råkat illa ut på riktigt..

Vem har gjort fel? du gjorde fel som reggade dig efter en banning, det kallar jag fel, inte går en utvisad spelare ut på planen igen eller??????????

Jag driver med "moralgänget" och skänker både mig med flera ett gott skratt, du har enbart bidragit med totalt värdelösa trådar utan något som helst värde.
Detta är det sista inlägget från dig som jag kan se hej då.

Rocky skrev:
2446201 Du och jag är inte bröder, vi kommer heller aldrig bli det.

Ni är fan enäggtvillingar. :fakta

Och sluta skyll på flejm, dina tidigare trådar i ämnet har bevisat motsatsen.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...