Behöver du en annan adress så har jag mc parkering precis utanför mitt fönster på södermalm. Jag har en jävla mupp i trappan som spelar dunkadunka hela natten så jag är ändå uppe natten lång om du vill att jag ska hålla koll på´n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dum fråga kanske, men fungerar en GPS under ett aluminiumkapell?
En annan fundering. Finns det inga passiva lösningar på larm, typ polisfartlaser?
man belyser objektet med en modulerad laserstråle (lämpligen infraröd) och tar emot reflexen. Minsta rörelse kommer att detekteras?
Behöver du en annan adress så har jag mc parkering precis utanför mitt fönster på södermalm. Jag har en jävla mupp i trappan som spelar dunkadunka hela natten så jag är ändå uppe natten lång om du vill att jag ska hålla koll på´n.
Jag skaffade en gps tracker till min.. I mitt fall var det en med vhf band, så ev störningsutrustning som tjuven har med sig hjälper inte. Kostar en del, men bra grejer! Kolla trackguard
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Hade min hoj låst vid ett cykelställ så jag kunde dra kättingen runt en stolpe, efter halva sommaren var lapplisorna på plats och gav mig 1000kr i böter. blah blah
Så, står den kvar nu på morgonen?
Det stod snällt och kvar och väntade på morgonkvisten
Funderade faktiskt på att smälla upp en webcam som du sa för skojs skull, om dom skulle komma tillbaka så man får se hur tomtarna ser ut..
Filma gatan med webcam = olagligt utan tillstånd.
Eller har jag fel?
Jag personligen har länge velat sätta upp en kamera i ytterdörrens titthål men även det är förbjudet utan tillstånd ;(
Eller har jag fel?
Men det är inte olagligt att sitta och filma gatan med en videokamera i handen.Filma gatan med webcam = olagligt utan tillstånd.
Eller har jag fel?
Herregud, det är väl bara att GÖRAT! Vem fan kommer bry sig, vem kommer ens veta om det?
Det som händer OM nu nån klagar är att du får hem en lapp från länsstyrelsen (har jag för mig) som säger åt dig att plocka ner den eller söka tillstånd.![]()
knyt ett snöre från din tå till styretbästa trixet ever
Varför tar du bort regskylten nattetid?BeyondEvil skrev:Jag har min hoj parkerad på innergården, nedanför min balkong. 2 larm och en keTting fastlåst i ett metall-staket. Plus kapell över hela. Tar man bort kapellet utan att larma av tjuter båda larmen och man väcker garanterat en 20-30 personer + mig.
Tar med mig regskylten (kardborre) nattetid för att slippa böter.
Eller har jag fel?
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti