Min GTA VC film

Status
Ej öppen för fler svar.
AdrenalineRush skrev:
var e militärbasen då?


Den är vid ett hörn av den vänstra ön. Norr om flygplatsen.

Man skulle kunna säga att den är rakt upp ifrån flygplatsen,sen vänster.


Jag brukar ta en helikopter och flyga i militärbasen och landa precis vid huntern för att sedan sno den.


Man får huntern efter att ha hittat alla paket.
 
KalleKulspruta skrev:
Den är vid ett hörn av den vänstra ön. Norr om flygplatsen.

Man skulle kunna säga att den är rakt upp ifrån flygplatsen,sen vänster.


Jag brukar ta en helikopter och flyga i militärbasen och landa precis vid huntern för att sedan sno den.


Man får huntern efter att ha hittat alla paket.

gå in i polis stationen närmast The Malibu, där har du polis uniform.. då kan man knalla in i militärbasen utan att dom bryr sig... :tummenupp

nån som skaffat sig en Rhino UTAN att ta 90 paket lr vad det är?? altså sno den!!
 
crusty skrev:
fattar inte dc om de e där ifrån? :cool:

eller finns de nått annat ställe? :confused:
-jag är sämst på datorer om ni undrar
:fakta

det finns många ställen man kan tanka det... kolla Kaza... eller fråga nån snällt om dom kan skicka det till dig... FTP e väl egentligen det bästa...
 
Men lättaste sättet att få tag i en snurra är väl att traska upp på taket på ditt fina hus i knösområdet ?

Minigun är bra att ha på sista uppdraget :D
 
YaZ skrev:
jag har snott en.. Var inte så svårt, bara att mörda snubbarna i den och sen hoppa in...

japp.. sen kör man viligate uppdrag me den!! ja va nuppe i typ level 60 när ja tröttnade.. JÄVLAR Va pengar man fick.. ja har ett screen hemma när ja va på level 50... fick en sådär 120 000lr va d var... skoj som fan.. .hehe... :P :crash
 
hur ravans får man upp hojjarna på bakhjulet på datorn??
och en till fråga.. finns det nån kod så man tar sig förbi vägspärrarna på broarna.. alltså över till andra sidan *nybörjare*
 
KalleKulspruta skrev:
vice city är data.

Du kanske vill ha det till din dator?


Du som är l33t på datorer kanske borde ge han infon om att data är information :fakta



Inte glömt :slicka än jag heller :D
 
#2 skrev:
hur ravans får man upp hojjarna på bakhjulet på datorn??
och en till fråga.. finns det nån kod så man tar sig förbi vägspärrarna på broarna.. alltså över till andra sidan *nybörjare*

det är nån knapp man ska trycka på.. om det kan va num5 för å åka på bakhjulet å num9 för å luta sig frammåt som standars... du borde ändra dom...

vagspärrarna kommer du inte förbi... det är bara att göra några uppdrag så försvinner de...
 
Det finns ett sätt att ta sig till andra sidan utan att göra uppdrag (åtminstonde på ps2 versionen) man åker till hamnen där lyxjakten ligger med en större bil eller buss, parkera vid sidan om bryggan ut till båten och puttar i bilen, sedan hoppar man på den och vidare förbi grinden och tar en båt som man kör över till andra sidan med (det krävs några försök men det funkar). :tummenupp
 
Therudeboy skrev:
Du som är l33t på datorer kanske borde ge han infon om att data är information :fakta



Inte glömt :slicka än jag heller :D


precis, data är information. Sånt som du skulle må bra att ha :p


hehe, näåå. inte glömt nått än inte!
 
#2 skrev:
hur ravans får man upp hojjarna på bakhjulet på datorn??
och en till fråga.. finns det nån kod så man tar sig förbi vägspärrarna på broarna.. alltså över till andra sidan *nybörjare*

man kan komma förbe om han skriver "seaways" men man åker inte i genom, man åker på vattnet med bilen :p
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top