Min GTA VC film

Status
Ej öppen för fler svar.
BlueDevil skrev:
man kan komma förbe om han skriver "seaways" men man åker inte i genom, man åker på vattnet med bilen :p

jo det kan man, men då kan du aldrig få 100% på statsen, om du sparar då förståss... så spara inte med fusk!!

Fluxir skrev:
jo det kan man, men då kan du aldrig få 100% på statsen, om du sparar då förståss... så spara inte med fusk!!
Kan man inte få 100% om man använder något fusk, eller gäller det bara seaways?

KalleKulspruta skrev:
Den är vid ett hörn av den vänstra ön. Norr om flygplatsen.

Man skulle kunna säga att den är rakt upp ifrån flygplatsen,sen vänster.

Jag brukar ta en helikopter och flyga i militärbasen och landa precis vid huntern för att sedan sno den.

Man får huntern efter att ha hittat alla paket.
Hur fan lyckades du hitta alla paket? :va

KalleKulspruta skrev:
Ladda ner senaste DivX (5.1) (man får leta lite om man vill ha boundle versionen, d.v.s. utan spywears och skit)

Det är komprimerat med divx 5.02 och ljudet är helt vanligt okomprimerat mp3.
hehe, inte för o klaga men, lr jo lite... sen när blev mp3 okomprimerat? de e så komprimerat de kan bli! =P

Jag fattar inte, jag har inte hittat nån helikopter!!!
Nu har jag börjat om från början och har köpt ett hus bakom nattklubben på första ön, den ligger nästan vid mittenbron. Enda huset jag har köpt på nya savningen också, kan jag hitta helikopter i nuläget? Eller måste man köpa filmstudion först? Har den på andra savningen men den hade jag fuskat på så den vill jag inte fortsätta på.
Om nån som kan detta på PS2 har icq och har lust att hjälpa mig så kan ni lägga till mig, 63999389. Vore skitschysst, vill ju ha helikopter!!!

Dee_cati skrev:
Jag fattar inte, jag har inte hittat nån helikopter!!! Måste man köpa filmstudion först?
Hur många uppdrag har du kört?
Om du kan åka över till Starfish island och så kan du ju ta över Ricardo Diaz mansion. Där har du en helikopter på taket.

Samtidigt som du får tillgång till Starfish island kan du åka över till Little Havanna och börja stjäla snuthelikpter, VCNews helikopter o så militärkärran från Fort Baxter :)

När du köper filmstudion får du tillgång till pontonflygplanet.

Jag tror jag har öppnat alla öar...... men jag har inte gjort alla Diaz uppdrag, det är väl det stora huset med pool och grejjer på tomten? Man måste väl köra alla hans uppdrag för att kunna köpa hans hus och först då få tillgång till helikoptern eller?
Vart på little havanna kan man sno snuthelikopter?
Ska hitta en karta och rita ut vart jag menar....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti