Min GTA VC film

Status
Ej öppen för fler svar.
CayLe skrev:
wee :) Hur fångade du repriserna till en lång film egentligen :confused:
Andvänder Fraps. Jättebra program. Spelade in många klipp och klippte ihop det i Premiere.(version 1) version 2 finns ute nu och det rippar också ljudet om man så önskar!

Åhhhhh vad jobbigt..Bilden blir fryst vid texten GTA Vice-Shitty :( Sen efter det hör jag bara musiken. Har ni några bra förslag på Codecs?

SimmPsi skrev:
Åhhhhh vad jobbigt..Bilden blir fryst vid texten GTA Vice-Shitty :( Sen efter det hör jag bara musiken. Har ni några bra förslag på Codecs?

Ladda ner senaste DivX (5.1) (man får leta lite om man vill ha boundle versionen, d.v.s. utan spywears och skit)

Det är komprimerat med divx 5.02 och ljudet är helt vanligt okomprimerat mp3.

Wiseguy skrev:
Jag får en ide om att göra en "Getaway in Vice-City" -film.
Om man bara orkade..

Skulle ju ta ett tag helt klart. En del planering om hur man ska köra för att det ska bli intressant o.s.v....

KalleKulspruta skrev:
Andvänder Fraps. Jättebra program. Spelade in många klipp och klippte ihop det i Premiere.(version 1) version 2 finns ute nu och det rippar också ljudet om man så önskar!

Hur funkar Fraps??? :p

lite OT kanske men vadt hittar man helikoptern?
eller finns där nån kåd till de?

crusty skrev:
vid porrfilms studion om jag mins rätt :fakta
skön rulle !! :bow

Finns flera ställen där du hittar helikoptrar. Den jag kör heter Sparrow och den är den stabilaste av dem alla (om du inte räknar med Huntern, eller Apache som det ska föreställa) Försök göra samma typ av snurr grej jag gör!

Alikzus skrev:
Bra musik val, Sonata Artica rockar fett :rock

Ja visst gör dom! :rock

BlueDevil skrev:
Jo det var ganska enkelt :rolleyes:
min film rockar :rock

Jaha, och när får man se den då? :p

KalleKulspruta skrev:
Finns flera ställen där du hittar helikoptrar. Den jag kör heter Sparrow och den är den stabilaste av dem alla (om du inte räknar med Huntern, eller Apache som det ska föreställa) Försök göra samma typ av snurr grej jag gör!

Ja visst gör dom! :rock

Jaha, och när får man se den då? :p

Kolla om det funkar
inte så lång
Klicka
Här
:p
Har ju gjort en till men den gick inte att uppdatera men den andra filmen är längre som kommer upp snart
:p

Last edited:
SimmPsi skrev:

fick du det att funka?

hmm.. det finns en helikopter på VCN byggnaden vid bron i Downtown... den är dock svår att flyga med... Annars kan du ju ta ALLA hidden packadges å på en Hunter i militär basen... där kan man knalla in om man har polisuniform som finns i en av polis stationerna...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti