RocketQueen
Ny medlem
stephenj skrev:Då kommer han trivas på sbw.
Ja Roslagen rockar, missade ju er ett par gånger i sommar när ni var ute och rullade upp asfalten. Bor ju i Rimbo om du minns, det är som i centrum av roliga hojvägar, en bra orsak att bo där.![]()
Du lär inte missa oss i sommar. Känns som man kommer bo på vägarna norr om stan.
Speciellt inte eftersom du bor i krokarna.
Klart pappsen ska ha plastraket! Är själv "papps" 50+ och gillar när det tar undan lite. Man måste vara gammal och tokig för att se ut som man varit ung och klok eller hur det nu var.
fan va däligt ja mår.....suck
