Min Glidar pappa behöver hjälp

haha, undra vem som får svårt o hänga med i sommar !! :hihi
men visst, en repsolhonda hade jag inte sagt nej till :Bugar

edit: din trötta twin fick ju pisk redan i sommras iof... :rofl
edit2: om än inte av mig...

/N

Kevorkian skrev:
Måste vara perfekt för din farsa att åka med isse i sommar med tanke på det tempo isse håller :tungan :hihi . Du får lobba lite för en liter-Honda åt isse tycker jag. Han är sugen men han behöver en spark där bak! :gnissla

Last edited:
isse skrev:
haha, undra vem som får svårt o hänga med i sommar !! :hihi
men visst, en repsolhonda hade jag inte sagt nej till :Bugar

edit: din trötta twin fick ju pisk redan i sommras iof... :rofl

/N

He he he, you just wait and see!! :hihi

red_ninja skrev:
Ta mé gubben till läkaren så han får diagnosen, sen säljer han permobilen o köper en sporthoj :)

:rofl :lol :D :skrattaåt

Dagens bästa! Helt klart! :lol

Säg åt pappsen o skaffa en fet nakenhoj istället, CB1300, X11 eller GSX1400 borde väl duga o glida omkring o va cool i.

red_ninja skrev:
Ta mé gubben till läkaren så han får diagnosen, sen säljer han permobilen o köper en sporthoj :)

:rofl

Svårt att häva hjärntvätten på gossen.

De viktiga nu när han letar ny hoj är att han har bra ryggstöd, att de finns fotstöd längre fram då man kör långt och att damen sitter bekvämt i bak.
Sen får den ju gärna va bred som en lastbil. :rolleyes:

För övrigt lär vi ju stöta på han när vi kör runt i roslagen i sommar (han bor i Norrtälje), då tycker jag du kan låta RQ köra din Mille :banana så kan du åka i en av farsans packväskar :hihi

/N

Kevorkian skrev:
Måste vara perfekt för din farsa att åka med isse i sommar med tanke på det tempo isse håller :tungan :hihi . Du får lobba lite för en liter-Honda åt isse tycker jag. Han är sugen men han behöver en spark där bak! :gnissla

isse skrev:
För övrigt lär vi ju stöta på han när vi kör runt i roslagen i sommar (han bor i Norrtälje), då tycker jag du kan låta RQ köra din Mille :banana så kan du åka i en av farsans packväskar :hihi

/N

Min pappa gillar packväskor...

Asbra idé.
Jag kör din Mille i sommar Kevorkian. :banana

Tack för alla bra tips.
Pratade med pappa nu och han blev jätte glad! :)

isse skrev:

/N

Tror iofs det blir svårt att knyckla ihop en 100 kilos norrlänning i en packväska. Sen tror jag inte ni kommer se röken av mig heller. Jag är ju en kurvdemon. :3freak

RocketQueen skrev:
Min pappa gillar packväskor...

Asbra idé.
Jag kör din Mille i sommar Kevorkian. :banana

Tack för alla bra tips.
Pratade med pappa nu och han blev jätte glad! :)

Så länge du har din avatar så blir det ingen Mille för RQ :gnissla :D

Du har inte sett storleken på hans packväskor, vi pratar skattkistor :lol

och kurvdemonen får akta så inte egot slår i när du lägger ned :hihi

/N

Kevorkian skrev:
Tror iofs det blir svårt att knyckla ihop en 100 kilos norrlänning i en packväska. Sen tror jag inte ni kommer se röken av mig heller. Jag är ju en kurvdemon. :3freak

isse skrev:
Du har inte sett storleken på hans packväskor, vi pratar skattkistor :lol

och kurvdemonen får akta så inte egot slår i när du lägger ned :hihi

/N

:hihi
Det enda som kommer röra marken i sommar är mina knäpuckar! :gnissla

isse skrev:

/N

Men då har han ju många att prata med, Twinclub, powerhouse, Gafflarna etc...många på sbw däromkring

Letar han bra ryggstöd o tjej? Låter som dom flesta singelkillar här på sporthoj... :gnissla

stephenj skrev:
Men då har han ju många att prata med, Twinclub, powerhouse, Gafflarna etc...många på sbw däromkring

Letar han bra ryggstöd o tjej? Låter som dom flesta singelkillar här på sporthoj... :gnissla

Jag tror han känner en del i Twin Club.
Men jag har fått massa bra tips till pappa nu så han kan kolla runt. Tack Stephen!

Tjej letar han alltid. :D

Norrtälje är guld när de gäller hoj åkning. Mycket fina vägar.
:Bugar

RocketQueen skrev:
Jag tror han känner en del i Twin Club.
Men jag har fått massa bra tips till pappa nu så han kan kolla runt. Tack Stephen!

Tjej letar han alltid. :D

Norrtälje är guld när de gäller hoj åkning. Mycket fina vägar.
:Bugar

Då kommer han trivas på sbw.

Ja Roslagen rockar, missade ju er ett par gånger i sommar när ni var ute och rullade upp asfalten. Bor ju i Rimbo om du minns, det är som i centrum av roliga hojvägar, en bra orsak att bo där. :)

RocketQueen skrev:
Hej Gott Folk.

Nu är de så att min far är helt tokig i hojar och äger nu sin andra.
Den ska han nu byta in till en tredje.

Han satt och surfade på Sporthoj.com och blev skit impad av detta roliga forum. Speciellt impad blev han av alla damer på forumet och ville genast regga sig själv. :rolleyes:
Problemet är att pappa kör en Yamaha Drag star.

Alltså detta är ju helt fel forum för min far.
Nu tjatar han på mig att ge honom adressen till ett liknande forum fast för glidare.
Min fråga är alltså:
Någon som vet ett bra forum för custom folk?

Ni gör inte bara min pappa kanon glad utan räddar även mig från allt hans tjat. :brinnerup

Tackar!
RQ
Pappsingen har kommit helt rätt här finns de en uppsjö av customåkare så de e inget problem.Problemet är att vi är som ett köttberg- ingen vill ha dig ja du vet dom 3 F:n Fet-Ful-Förtio så vi kommer inte in på forumet.
Jag har länge kämpat för en ny tråd typ FFF rules, coolt va :) .
VÄLKOMMEN http://hem.passagen.se/saabdea/sida3.htm

gurra snurra skrev:
Pappsingen har kommit helt rätt här finns de en uppsjö av customåkare så de e inget problem.Problemet är att vi är som ett köttberg- ingen vill ha dig ja du vet dom 3 F:n Fet-Ful-Förtio så vi kommer inte in på forumet.
Jag har länge kämpat för en ny tråd typ FFF rules, coolt va :) .
VÄLKOMMEN http://hem.passagen.se/saabdea/sida3.htm

Där kan pappa joina. hehe

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...