Hej! Skönt att det gick bra för dig trots omständigheterna! 
Jag har klotat två gånger. Som tur var har hastigheten varit väldigt låg (runt 30-40 km/h båda gångerna) och båda gångerna hade jag skinnställ/goretexställ. Senaste gången var nog otäckast då jag åkte omkull på en påfart på E4 i Stockholm i rusningstrafik. Som tur var det en påfart, och inte en avfart... för då hade jag nog varit med om min största rädsla: att bli påkörd. Det jag gjorde efter kraschen var bara svära åt min dumhet (hade haft lite för hög fart och låst framdäcket vid ett korkat filbyte), resa hojen kolla efter essentiella skador på däck/broms/motor... Allt verkade ok. Drog iväg och körde ett bänkpress pass på värmdö
Olyckan var ju otäck. Men det bästa är att tas sig upp i sadeln igen, ta det lugnt, köra och betänka vad mc-åkning faktiskt innebär.

Jag har klotat två gånger. Som tur var har hastigheten varit väldigt låg (runt 30-40 km/h båda gångerna) och båda gångerna hade jag skinnställ/goretexställ. Senaste gången var nog otäckast då jag åkte omkull på en påfart på E4 i Stockholm i rusningstrafik. Som tur var det en påfart, och inte en avfart... för då hade jag nog varit med om min största rädsla: att bli påkörd. Det jag gjorde efter kraschen var bara svära åt min dumhet (hade haft lite för hög fart och låst framdäcket vid ett korkat filbyte), resa hojen kolla efter essentiella skador på däck/broms/motor... Allt verkade ok. Drog iväg och körde ett bänkpress pass på värmdö

Olyckan var ju otäck. Men det bästa är att tas sig upp i sadeln igen, ta det lugnt, köra och betänka vad mc-åkning faktiskt innebär.