crazy martin
Ny medlem
n00blund skrev:bra det =), vad har du för färg på resten av hojjen ?, blir det något roligt flames mönster även på den ?![]()
bakpartiet e klar.streefighter denna sesong

Bifogat
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
n00blund skrev:bra det =), vad har du för färg på resten av hojjen ?, blir det något roligt flames mönster även på den ?![]()
crazy martin skrev:bakpartiet e klar.streefighter denna sesongfår se om jag behåller detta. vad tycker du? dåliga bilder bara
![]()
n00blund skrev:mönstret på siderna var fräcka tycker jag !, även det dära malteserkorset ?! var fränt, det är roligt att du gör något annat, lite jappsstil på det licksom, det vore snyggt om du tonade ut det silvirga mot lite mörkare silver i hörnen, om du förstår hur jag menar ?
crazy martin skrev:vanliga klistermärken. det går nog bort vid sittande wheelie.det får man nog klarlacka.
n00blund skrev:varför inte lacka flammer och klarlack över ??, det blir jhu 100 gånger snyggare![]()
Nykan skrev:Nu har fälgarna kommit tillbaka från lackning och det ser riktigt bra ut, Funderar dock på att gå ett varv med 2000 våt slip och sen autosol på det igen för att få lite bättre glans. Bättre bilder kommer
JiMpA skrev:kommer nog inte att vara någon fälg kvar om ni ska hålla på å slipa sådär![]()
när mina fälgar e sketna så ser dom ut som dina nypoleradecrazy martin skrev:lite bättre bild på fälgen
du får nog gnida mer än vad du trorNykan skrev:Nu har fälgarna kommit tillbaka från lackning och det ser riktigt bra ut, Funderar dock på att gå ett varv med 2000 våt slip och sen autosol på det igen för att få lite bättre glans. Bättre bilder kommer
Ravetrancer skrev:du får nog gnida mer än vad du tror![]()
Nykan skrev:Nu är fälgarna på plats och så här blev resultatet efter lite slipande och polernade.
tackar!Slappa skrev:Du som vet, hur mycket måste man putsa för o hålla grejerna i ett iaf hyfsat skick ?
Ser proffsigt ut![]()
//D
Slappa skrev:hur mycket måste man putsa för o hålla grejerna i ett iaf hyfsat skick ?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |