Min din sommar hoj 2005 !!

Min pärla
 

Bifogat

  • cbr 1.jpg
    cbr 1.jpg
    132.8 KB · Visningar: 61
  • cbr 2.jpg
    cbr 2.jpg
    117.7 KB · Visningar: 61
Ja kanske inte så mkt sommar i garaget, nytvättad men inte vaxad... :tomten

r6x500.jpg
 
Last edited:
Min hoj! Helt ny så aldrig tvättat :P
 

Bifogat

  • ktm.jpg
    ktm.jpg
    115.8 KB · Visningar: 101
bidrar med en gammelfighter :yoparty :tummenupp
har kopplat in annat lyse och Ace Well :) dock har jag inte
kunnat ta nya kort :(
 

Bifogat

  • fighter_2.jpg
    fighter_2.jpg
    104.1 KB · Visningar: 85
custe skrev:
Tråkigt på en sån underbar hoj. Finns ju dessutom inte så många. Hoppas allt gick bra med dig. Men jag har en iaf, och den är fortfarande intakt förutom lite åverkan på framskärmen. Är din framskärm hel :rolleyes:

jag ska titta om den är det men jag tror att det har blivit ett märke på det...
 
Har äntligen fått sån där knullputs på hojen som varje hojåkare önskar sig!

Observera bakkåpan på andra bilden.
 

Bifogat

  • ful.jpg
    ful.jpg
    103 KB · Visningar: 105
  • ful2.jpg
    ful2.jpg
    112.4 KB · Visningar: 136
Alltid smutsig... Men vem har tid att tvätta när man kan köra?
 

Bifogat

  • Mmc7liten.JPG
    Mmc7liten.JPG
    29.3 KB · Visningar: 120
Min trial, tills någon ansåg sig behöva den bättre.
Slösade kanske inte på vaxet men ren och välskött var den iaf.

Min fd gammelgixxer, alltid ett par lager vax.

Nuvarande tävlingsquad, Raptor 660. Inte så mycket vax där heller, annat än för friktionens skull...

Nyförvärvet, precis hemkommet från handlaren. GasGas 450, skoj för gatan! :tummenupp


/R
 

Bifogat

  • raid_in_action.jpg
    raid_in_action.jpg
    95.4 KB · Visningar: 90
  • GixxerWheelie.jpg
    GixxerWheelie.jpg
    35.6 KB · Visningar: 106
  • TrialStoppie.jpg
    TrialStoppie.jpg
    78.2 KB · Visningar: 100
  • Yesss.jpg
    Yesss.jpg
    136.6 KB · Visningar: 72
Min Bandit! Som köptes för 5 dagar sedan!



s-gsf-b-6-s.JPG

:yoparty
 
Last edited:
min nya..
 

Bifogat

  • CIMG0395mini.JPG
    CIMG0395mini.JPG
    131.1 KB · Visningar: 96
  • CIMG0384mini.JPG
    CIMG0384mini.JPG
    107 KB · Visningar: 71
Triumphen

Här kommer mitt bidrag.. första sommaren på två hjul :yoparty :banana
 

Bifogat

  • IMGP0183.JPG
    IMGP0183.JPG
    134.9 KB · Visningar: 61
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top