Min 660

Frösö Ante

Boost
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
KTM 525 SX -05
Min 660 i sommarkläder!

Bifogat

• PICT0169.JPG
    PICT0169.JPG
    82.2 KB · Visningar: 303
  • PICT0170.JPG
    PICT0170.JPG
    84.9 KB · Visningar: 239
  • PICT0172.JPG
    PICT0172.JPG
    89.8 KB · Visningar: 193
Last edited:
Satan va dyrt,finns det ngn snikvariant som fungerar dvs att måla/lacka orginal?

mada skrev:
Satan va dyrt,finns det ngn snikvariant som fungerar dvs att måla/lacka orginal?

Om jag inte minns helt fel gav 191,-/st för mina svarta(köpta på lelles) vet inte om de är lika som Daineses för det ser ut som de är lackade och det är inte mina. nr: 05-58482 och 05-58483.

Honung skrev:
Om jag inte minns helt fel gav 191,-/st för mina svarta(köpta på lelles) vet inte om de är lika som Daineses för det ser ut som de är lackade och det är inte mina. nr: 05-58482 och 05-58483.

Jo dom är lackade...blanka som satan...beställde fel :( Ser lite knepigt ut när resten av den svarta plasten ej är lackad och är lite mattare...men efter några vurpor så märks det nog ingen skillnad :tummenupp

Artikelnummer hos KTM?

Honung skrev:

Det såg bra ut det där du! Men du har glömt puckarna på styrändarna! Dom e viktiga :hihi

Dainese skrev:
Jo dom är lackade...blanka som satan...beställde fel :( Ser lite knepigt ut när resten av den svarta plasten ej är lackad och är lite mattare...men efter några vurpor så märks det nog ingen skillnad :tummenupp

Var det dig jag möte i torvallby vid 15.30 tiden igår? Ni var två motarder själv var jag ute o lufta mean streaken.

Last edited:
Honung skrev:
Tja det kan man fråga sig,åkte hem och bytte till ktmen men sen såg jag inte er något mer :(

Aj då! Vi var ute och flängde runt på lite grusvägar och sånt....men vi träffar nog på varann nån gång ska du se :D

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger