Min 660

Frösö Ante

Boost
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
KTM 525 SX -05
Min 660 i sommarkläder!

Bifogat

• PICT0169.JPG
    PICT0169.JPG
    82.2 KB · Visningar: 303
  • PICT0170.JPG
    PICT0170.JPG
    84.9 KB · Visningar: 239
  • PICT0172.JPG
    PICT0172.JPG
    89.8 KB · Visningar: 193
Last edited:
Satan va dyrt,finns det ngn snikvariant som fungerar dvs att måla/lacka orginal?

mada skrev:
Satan va dyrt,finns det ngn snikvariant som fungerar dvs att måla/lacka orginal?

Om jag inte minns helt fel gav 191,-/st för mina svarta(köpta på lelles) vet inte om de är lika som Daineses för det ser ut som de är lackade och det är inte mina. nr: 05-58482 och 05-58483.

Honung skrev:
Om jag inte minns helt fel gav 191,-/st för mina svarta(köpta på lelles) vet inte om de är lika som Daineses för det ser ut som de är lackade och det är inte mina. nr: 05-58482 och 05-58483.

Jo dom är lackade...blanka som satan...beställde fel :( Ser lite knepigt ut när resten av den svarta plasten ej är lackad och är lite mattare...men efter några vurpor så märks det nog ingen skillnad :tummenupp

Artikelnummer hos KTM?

Honung skrev:

Det såg bra ut det där du! Men du har glömt puckarna på styrändarna! Dom e viktiga :hihi

Dainese skrev:
Jo dom är lackade...blanka som satan...beställde fel :( Ser lite knepigt ut när resten av den svarta plasten ej är lackad och är lite mattare...men efter några vurpor så märks det nog ingen skillnad :tummenupp

Var det dig jag möte i torvallby vid 15.30 tiden igår? Ni var två motarder själv var jag ute o lufta mean streaken.

Last edited:
Honung skrev:
Tja det kan man fråga sig,åkte hem och bytte till ktmen men sen såg jag inte er något mer :(

Aj då! Vi var ute och flängde runt på lite grusvägar och sånt....men vi träffar nog på varann nån gång ska du se :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT