Min 06 R6 på bana (Video)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har en massa ursäkter till att det går sakta... de står i videon. Fler som oxå har ursäkter efteråt som fick veta att de var med :D

51 Mb
http://www.nsc.liu.se/~hst/media/18april06sviestad.wmv

R1an krånglade tyvärr och jag fick inte mer än 2 varv innan jag fick lov att svänga in igen. Men tror nog allt den här videon är go nog o glo på.

Kommentera gärna, men endast bra saker :hihi

Last edited:
Swedie skrev:
2096760 Har en massa ursäkter till att det går sakta... de står i videon. Fler som oxå har ursäkter efteråt som fick veta att de var med :D

R1an krånglade tyvärr och jag fick inte mer än 2 varv innan jag fick lov att svänga in igen. Men tror nog allt den här videon är go nog o glo på.

o bara för o avlasta SH's lilla lina så kommer en mirrorlänk här

Sen kan man väl knappast påstå att det gick fort i "snabba gruppen" igår för nån :död

Last edited by a moderator:
Swedie skrev:
2096760 Har en massa ursäkter till att det går sakta...
Skit i ursäkterna, vi är glada att få se ett par varv och jag tycker att det gick tillräckligt fort :)

Swedie skrev:
2096760 Har en massa ursäkter till att det går sakta... de står i videon. Fler som oxå har ursäkter efteråt som fick veta att de var med :D

51 Mb
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/18april06sviestad.wmv

Tack för det nu blir man ju inte mindre sugen och köra. Kanon film :tummenupp. Åker på mitt sverige banan. Får nog vänta ett tag till :huvet. Har en ny r1 06 som står och väntar.

Å folk funderar på om dom skall köpa en v2 pga ljudet :va

Fy fasiken va najs den låter!! :Bugar
Vilken hastighet är ni uppe i på långrakan?

Tycker det såg ut att gå tillräckligt fort :tummenupp. På tal om ljudet i nya R6:an är det nån som kan länka en filmsnutt där det sitter en vettig ljuddämpare på, har letat som en galning men inte hittat nånting. Måååste bara höra hur den låter med em riktig ljuddämpare monterad :).

Riktigt soft!!!

Håller med föregående talare om "speeden" alltid roligt att glo på mc filmer

Upp med fler om du ligger och lurar på dom och fortsätt gärna filma och lägg upp här i framtiden så vi får se hur det går för dig!! :tungan

[Tackar!! :Bugar Nu fick man upp hoppet och suget igen! Vi har fortfarande snö här uppe! Sista våren i Dalarna kan jag lova!!! :huvet

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025