Min 06 R6 på bana (Video)

crashtestdummy skrev:
2098188 phet. jag vill också ha en R6 den lät gott. :yoparty vart har du micken? och vad har du för ljuddämpare på hojen?
micken? videokameran har inbyggt, och videokameran sitter på tanken.

hojen är original

Swedie skrev:
2098141 ja gott folk! ladda ner! mer kommentarer!

den där vita lampen som tänd vad har den för funktion, verkar ju tändas långt innan varvstoppet?

Ser ut att rulla på fint de där:)

Mr Helmut skrev:
2098208 den där vita lampen som tänd vad har den för funktion, verkar ju tändas långt innan varvstoppet?

Ser ut att rulla på fint de där:)
växlingslampan. Fast den är inställd på inkörning just nu... o jag kör inte in mina hojar enligt manualen direkt.

Långsamt, tjena! Beror ju på vem man jämför med...

Och om du nu kör långsammare i år så är det förstås för att du har en lång vintervila bakom dig och du har ny hoj, precis som du skriver. I have strong faith in you, young one! :Bugar

Tänkte lufta min R6:a i helgen! Kör du med original drevning på filmen eller vad änvänder du?

RJ skrev:
2098448 Tänkte lufta min R6:a i helgen! Kör du med original drevning på filmen eller vad änvänder du?
originaaaal :) fast ska dreva lite och gå ner ett fram o ha valet att gå upp 2 bak oxå. inte mer än så behövs på den här hojen. stark som en oxe.

Swedie skrev:
2098236 växlingslampan. Fast den är inställd på inkörning just nu... o jag kör inte in mina hojar enligt manualen direkt.

Precis

Du kör in en hoj som man ska om man vill ha hög effekt och längre livslängd! PunGt.

//Anders

Du får nog ta å se över dendär skramlahan lite, det låter som den kommer falla sönder vilken sekund som helst...

Nädu, plocka fram husan så ska du se att de börjar röra på sig :pannkyss

Rundningsmärke skrev:
2099499 Inte? Jag tyckte jag såg ett antal hyfsat brutala nedväxlingar utan mellangas utan att hojen slingrade sig.

/A
jag gör likadant på R1an, och det blir samma sak där. Lägger alltså inte märke till det så oerhört mycket. Men det funkar säkert som det ska :)

Fyy va härligt det ser ut! Det var inte kallt att åka? Eller hur var vädret? Greppet verkade vara okej iaf! :yoparty

Back