Min älskade JMY

Sjukt tråkigt att läsa sånt här...
Spelar ingen roll om man inte känner familjen.

Tankar går till Emma och tjejerna.

Mvh // Teodor.

Känns som att min kommentar kanske är överflödig då jag inte kände JMY varken i IRL eller på nätet. Ändå har jag haft en klump i magen sedan jag såg tråden. Ännu en gång ser man en tråd på sporthoj.com om att någons älskade lämnat dem. Ännu en gång reflekterar man över sitt eget åkande...

V.I.F JMY

Varma tankar till Emma och barnen, ta hand om er.

Vila i frid!

Känns som att min kommentar kanske är överflödig då jag inte kände JMY varken i IRL eller på nätet. Ändå har jag haft en klump i magen sedan jag såg tråden. Ännu en gång ser man en tråd på sporthoj.com om att någons älskade lämnat dem. Ännu en gång reflekterar man över sitt eget åkande...

V.I.F JMY

Varma tankar till Emma och barnen, ta hand om er.

Håller med dig... Det är vid sån här läsning man inser hur skört livet är... Och det spelar ju ingen roll om man kör lugnt själv eftersom det finns andra som kan göra misstag.

Jag lider med er och alla andra anhöriga!
Ta hand om er...

Last edited:
Gör ont att läsa även om man inte kände personen!
Tänker på dig och flickorna!

Vet ej vad jag ska säga...finns inga ord! Va stark och ta hand om dig själv och barnen. Hoppas du har många nära som stöttar & hjälper dig!
Sov gott :gråta

Får mig att tänka en extra gång när jag kör hoj, och min egen familj, vad skulle hända dom.
Oerhört tragiskt för dig Emma och ännu värre för era små tjejer som förlorat sin pappa.
Tag väl hand om dem och dig själv, hoppas ni får bra stöd och hjälp av närstående.

Beklagar

Fredrik:gråta

Det är med smärta man läser när någon dör på det här tragiska sättet. Även om jag inte känner er så lider jag med er. Ta väl hand om varann, livet är verkligen skört.
Mvh / Lars

Som den otrolige vännen JMY var för mig så kommer jag aldrig att förstå detta. Han kommer alltid finnas kvar i mina tankar och mitt liv.

Jag gör allt för dig Emma då både du och JMY betyder väldigt mycket för mig.

Läste dina rader och började gråta, vet inte när jag gjorde det senast...
Bara tanken fick mig att lipa, hur ska det då vara för dig?! usch!

Mina tankar finns hos dig och framförallt dina barn som har förlorat sin far, den person som tillsammans med dig skulle slussa dem genom livet....

Sköt om er!!

V.I.F

Back