Min älskade JMY

Ta hand om Dig och barnen. Hoppas att ni kan få vardagen att funka så fort som möjligt.

Vila i frid hojbroder

Kan inte sluta tänka på er....även om jag inte känner er.

Kom fram till olyckan när räddningtjänst var på plats. Jag kom i bil och min sambo hade åkt före från RR-träningen på Sviestad på MC. Såg inte att det var en MC olycka men med stigande ångest var jag bara tvungen att kolla...såg bara så mycket att det inte var min sambo. När jag tog mig därifrån var jag tvungen att stanna och lugna ner mig innan jag körde vidare. Det är så totalt overkligt.
/Nina

Vila I Frid JMY..

Hemskt att läsa om detta, livet är orättvist..

Tankar till nära och kära.........

MVH/ Robban

Gör ont att läsa.
Kan tyvärr inte säga så mycket mer än alla andra;
Vila i frid, och skänker er en tanke

Åkte den vägen senast igår (är en transport till trevligare vägar.. ) :(

V.I.F Hojbroder.
Mina tankar går till dej Emma och era tjejer som nu misst sin far.
Vi va oxå på Sviesta igårkväll på träningen och jag letade i minnet om jag sett den hojen vid banan under kvällen.

Spara nu på alla ljuva minnen ni fick tillsammans så du kan plocka fram dom och minnas tillbaka på ert liv tillsammans.

Kram på dig Emma..och kram på barnen....jag vet att det finns ingen tröst..inga ord...ingenting.....behöver du pratar med någon så kan du höra av till PM.....nu..eller senare när du känner..

förlorade min pojkvän för 10 månader sen i en olycka

Fan va sorgligt, man blir tårögd när man läser artikeln.

Mina finaste tankar till dej Emma och dina flickor.

V.I.F JMY

Beklagar fi fan finner inga ord nu får det ta slut....:(

V.I.F JMY

Även om jag vet att inget nån säger hjälper, så vill jag att ni ska veta att jag tänker på er och jag lider verkligen med er... :gråta

En till.

Jag förstår smärtan ni känner inombords, och jag hoppas att ni finner styrka att leva vidare efter att sorgen har lagt sig. Livet går alltid vidare......

VIF / Kristian

Back