Med tårar i ögonen och ett hat som saknar ord så har jag idag fredag den 24/6 fått reda på att min mc blivit stulen!

Blev uppringd av polisen vid middagstid och blev hänvisad att gå ner till vårat gemensamma garage, där jag får se att min pärla är helt borta! Den enda som finns kvar är reg skylten och ett par skruvhattar.
Jag är otroligt tacksam för alla tips råd, alla som håller ögonen öppna, om nu någon ser min hoj någonstans!
Info:
Honda cbr 1000rr -2010 ( uttagen maj 2011 )
Svart med guldfälgar
Rensad bakdel ( rizoma miniblinkers & evotech bakdel )
R & G bobbins
Single cuts
Silverfärgade styrändar
Passagerarfotpinnar bortplockade
Titax koppling & bromshandtag
Rullat 200-300mil
Hojen stals på garvaregatan i Karlshamn Blekinge. Både styrlås och ett abus granito lås med alarm var på samt att hojen stod i ett låst garage.
Natten mellan torsdag och fredag har antagligen stölden ägt rum.
Ser eller hör ni nåt misstänksamt så är jag otroligt tacksam om ni kan pm:a mig.
Försökt flytta till stulet/upphittat tråden men vet inte hur ja gör....
Blev uppringd av polisen vid middagstid och blev hänvisad att gå ner till vårat gemensamma garage, där jag får se att min pärla är helt borta! Den enda som finns kvar är reg skylten och ett par skruvhattar.
Jag är otroligt tacksam för alla tips råd, alla som håller ögonen öppna, om nu någon ser min hoj någonstans!

Info:
Honda cbr 1000rr -2010 ( uttagen maj 2011 )
Svart med guldfälgar
Rensad bakdel ( rizoma miniblinkers & evotech bakdel )
R & G bobbins
Single cuts
Silverfärgade styrändar
Passagerarfotpinnar bortplockade
Titax koppling & bromshandtag
Rullat 200-300mil
Hojen stals på garvaregatan i Karlshamn Blekinge. Både styrlås och ett abus granito lås med alarm var på samt att hojen stod i ett låst garage.
Natten mellan torsdag och fredag har antagligen stölden ägt rum.
Ser eller hör ni nåt misstänksamt så är jag otroligt tacksam om ni kan pm:a mig.
Försökt flytta till stulet/upphittat tråden men vet inte hur ja gör....
Bifogat
Last edited:

JK har vart grymt snäll & lagt ner x antal timmar på att hjälpa mig med hojen, sen nu när den var i princip fulländad så händer detta! Va så gaaalet nöjd med hojen, sett fram emot en klockren säsong, och N.R träffen som man hört så mycket gott om & så händer detta!